CERTIND SA - Organism de Certificare
Regulamente deseuri
Managementul serviciilor ISO/IEC 20000-1
Managementul serviciilor ISO/IEC 20000-1
IT-ul este esential azi in derularea afacerilor, dar pot exista ingrijorari cu privire la modul in care furnizarea serviciilor IT raspunde cerintelor clientilor si necesitatilor de business.
ISO/IEC 20000 ajuta organizatiile in efortul de a demonstra clientilor utilizarea celor mai bune practici in ceea ce priveste serviciile IT. Aceasta certificare este aplicabila oricarui tip de organizatie, indiferent de dimensiune si numar de angajati ..
Managementul securitatii lantului de furnizare ISO 28000
Managementul securitatii lantului de furnizare ISO 28000
Logisitica si parteneriatele complexe in domeniul lanturilor de furnizare pot avea de suferit din cauza caderilor sau reglementarilor nationale si internationale variate. Companiile doresc sa asigure securitatea lanturilor de furnizare prin identificarea potentialelor amenintari, evaluarea riscurilor si implementarea masurilor de control.
ISO 28000 a fost dezvoltat ca raspuns la cerintele pentru un sistem de managemen..
Managementul continuitatii activitatii ISO 22301
Managementul continuitatii activitatii ISO 22301
Capacitatea de a putea relua si continua activitatea la parametrii asteptati intr-un timp cat mai scurt in urma unui dezastru de proportii sau a unui incident minor reprezinta o cerinta adresata din ce in ce mai des organizatiilor din toate ramurile de activitate.
Managementul continuitatii este un concept creat in scopul de a ajuta organizatiile sa intreprinda masurile necesare pentru a minimiza efectul oricaror perturbari.
Stand..
ISO 13485 Dispozitive Medicale
ISO 13485 – Dispozitive Medicale
ISO 13485 este un standard international ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii aplicabil in sectorul dispozitivelor medicale. Standardul are la baza cerintele standardului ISO 9001 particularizate pentru sectorul dispozitivelor medicale.
Se adreseaza organizatiilor implicate intr-una sau mai multe etape ale ciclului de viata ale unui dispozitiv medical, inclusiv proiectarea si dezvoltarea, productia, stocarea si..
ISO 17100 Servicii de traducere
ISO 17100 – Servicii de traducere
Standardul international ISO 17100 stabileste cerintele pentru prestarea unui serviciu de traducere de calitate, respectiv cerinte referitoare la resurse umane si tehnice, managementul calitatii si project management.
Certificarea conform ISO 17100 reprezinta o confirmare a capacitatii tehnice si organizatorice a prestatorului de a furniza servicii de traducere in conformitate cu cerintele clientului, precum si a oricaror ghiduri de buna pr..
ISO/TS 29001 Industriile petrolului, petrochimice si ale gazelor naturale
ISO/TS 29001 - Industriile petrolului, petrochimice si ale gazelor naturale
ISO/TS 29001 este un standard ce se adreseaza organizatiilor ce activeaza in domenii precum proiectarea, dezvoltarea, instalarea, exploatarea si service-ul echipamentelor si produselor utilizate in industria petroliera, petrochimica si a gazelor naturale.
Standardul defineste cerintele unui sistem de management al calitatii pentru organizatiile ce furnizeaza produse si servicii pentru industria petrolului..
ISO 29990 Servicii de educatie non-formala si instruire
ISO 29990 – Servicii de educatie non-formala si instruire
Standardul international ISO 29990 stabileste cerintele pentru furnizorii de servicii de educatie, formare profesionala si instruire, avand ca obiectiv furnizarea unui model generic de practica profesionala de calitate, precum si o referinta comuna pentru furnizorii de servicii de invatare si clientii acestora in ceea ce priveste proiectarea, dezvoltarea si realizarea programelor de instruire.
..
EN 15224 Servicii de ingrijire a sanatatii
EN 15224 – Servicii de ingrijire a sanatatii
Standardul European EN 15224 stabileste cerintele unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001 cu specificatii suplimentare pentru domeniul sanatatii.
Standardul se adreseaza in special furnizorilor de servicii medicale: spitale, aziluri, farmacii, centre de recuperare medicala, clinici stomatologice, cabinete medicale individuale, laboratoare medicale etc. si pune accentul pe aspecte precum gestionarea riscului clinic..
EN 15838 Centre de contact pentru clienti
EN 15838 - Centre de contact pentru clienti
EN 15838 este un standard european ce stabileste cerintele pentru furnizarea de servicii in cadrul centrelor de contact pentru clienti. Standardul este aplicabil organizatiilor ce detin in cadrul propriei structuri sau furnizeaza pentru terti servicii de call-center, aducand beneficii organizatiilor prin imbunatatirea legaturii cu clientii, cresterea eficientei economice a activitatii si reducerea fluctuatiei personalului.
..
IATF 16949 Industria auto
IATF 16949 – Industria auto
IATF 16949 este un standard dezvoltat de International Automotive Task Force ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii in industria auto. Standardul este aplicabil tuturor organizatiilor ce furnizeaza produse sau servicii pentru industria auto, avand drept obiectiv imbunatatirea continua a activitatii si prevenirea defectelor de fabricatie.
..
AQAP 2110 Cerinte NATO referitoare la asigurarea calitatii in proiectare, dezvoltare, productie
AQAP 2110 – Cerinte NATO referitoare la asigurarea calitatii in proiectare, dezvoltare, productie
Standardul AQAP 2110 contine cerintele NATO pentru asigurarea calitatii in proiectare, dezvoltare si productie. Standardul este menit a fi folosit de furnizorii de produse militare si / sau servicii in domeniul apararii.
Certificarea conform AQAP 2110 reprezinta confirmarea ca o organizatie are implementat si respecta cerintele unui sistem de management al calitatii specifice d..