Ascendis - Training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale, Bucuresti
Training management
Delegare eficace
Uneori avem tendinta sa spunem: „Doar eu pot face acest lucru bine...”. Acest tip de gândire, însa, duce la supraîncarcarea propriului program si, în acelasi timp, ne împiedica sa valorificam la maximum potentialul de timp si abilitati al echipei. Delegând sarcini, putem descoperi ca si altii se pot dovedi cel putin la fel de capabili odata ce li se ofera oportunitatea. În plus, vor fi îndeplinite mai multe sarcini într-un timp mu..
Managementul performantei
Astazi, majoritatea companiilor, daca nu toate, implementeaza sisteme de management al performantei. Aceste sisteme cuprind politici clare, reguli, formulare si proceduri. În ciuda acestui fapt, daca sistemul nu este perceput ca fiind important din perspectiva angajatilor sau a managerilor, sau daca mai degraba contribuie la demotivarea personalului, ca urmare a faptului ca obiectivele nu sunt clare pentru toti, atunci succesul nu este garantat.Indiferent cât de bun este sistemul sta..
Coaching pentru performanta
Succesul nostru ca manageri nu depinde doar de realizarile noastre personale, ci si de realizarile oamenilor din subordinea noastra. Pentru ca aceste realizari sa fie cu adevarat exceptionale este nevoie ca membrii echipei sa-si valorifice cât mai eficient abilitatile si sa-si atinga nivelul maxim de potential. Uneori însa, acest lucru nu se poate întampla de la sine si este nevoie de sprijinul nostru. Coaching-ul, prin metodele sale specifice, este acel instrument managerial a..
Managementul riscului
Riscurile sunt mereu prezente în viata noastra. În afaceri, le întâlnim frecvent si, de cele mai multe ori, riscurile ne modeleaza deciziile, dar si indeciziile. Important este sa constientizam ca ele aduc avantaje economice semnificative celor care au curajul sa le confrunte si sa le gestioneze, sau altfel spus, aduc „prima de risc”.Promisiunea noastra este ca, pâna la finalul acestei sesiuni, sa învatati:
cele 5 etape ale ciclului de management ..
Managementul schimbarii
Schimbarea genereaza în mod inevitabil rezistenta. Chiar si cele mai bine gândite planuri strategice vor esua, daca aceasta rezistenta la schimbare nu este luata în calcul si depasita. Adevarata provocare este sa creezi un val de schimbare, în timp ce iti asiguri angajamentul subalternilor si sprijinul altor parti interesate în realizarea schimbarii.Promisiunea noastra este ca, pâna la finalul acestei sesiuni, sa învatati:
cum sa identificati cele trei ..
Dezvoltarea echipelor
Managementul unei echipe nu este o munca simpla. Oamenii au personalitati diferite, abilitati si stiluri de munca diverse si comunica în moduri diferite. De aceea, rolul nostru ca lideri este sa gestionam cât mai eficient etapele formarii si dezvoltarii echipei, astfel încât aceasta sa ajunga la performanta.Promisiunea noastra este ca, pâna la finalul acestei sesiuni, sa învatati cum sa:
va mobilizati oamenii ajutându-i sa-si gaseasca si sa-si defineasc..
Efectului Pygmalion
Studiile psihologice au aratat ca oamenii au tendinta sa actioneze conform asteptarilor pe care ceilalti le au de la ei. Cu alte cuvinte, daca avem asteptari limitate de la oamenii nostri, si rezultatele lor vor fi limitate, în timp ce asteptarile mari vor conduce la rezultate de exceptie. Aplicarea acestei teorii, cunoscuta sub numele de „Efectul Pygmalion”, poate contribui la cresterea semnificativa a productivitatii echipei si a starii de spirit a acesteia, a curajului si &i..
Feedback constructiv
A da si a primi feedback este unul dintre cele mai importante procese de comunicare într-o organizatie. Dar, din pacate, în loc sa recunoastem valoarea feedback-ului ca instrument pentru îmbunatatirea continua a performantei, acesta este vazut mai degraba ca o sesiune de critica care genereaza nervi si teama. Atunci când este facut corect si bine-intentionat, feedback-ul este calea cea mai buna catre excelenta în activitatea profesionala.A da feedback este o abilita..
Leadership situational
Un bun lider este cel care are viziune, dar si abilitatea de a o împartasi celorlalti, de a-i mobiliza si determina sa adere la ea. Aceasta este definitia simpla si general acceptata a unui lider. În realitate, este nevoie chiar de mai mult decât atât. Oamenii cu care lucram sunt diferiti, iar situatiile din viata profesionala pot fi uneori extrem de complexe. Asadar, pentru a fi buni lideri trebuie sa stim sa ne adaptam permanent stilul de conducere oamenilor cu care luc..
Leadership vizionar
S-a împamântenit ideea ca liderii sunt înnascuti. Aceasta idee preconceputa i-a descurajat întotdeauna pe managerii care au considerat ca nu detin aceasta calitate, împiedicându-i sa-si îndrume subordonatii catre realizari notabile. Cu toate acestea, un studiu recent arata ca, desi unii manageri s-au nascut sa conduca, un numar mult mai mare pot sa învete acest lucru.În urma unei cercetari desfasurate pe parcursul a 6 ani, analizând pes..
Motivatia pentru munca
Pentru un manager, productivitatea oamenilor din subordine este o responsabilitate primara. O sursa majora de productivitate o reprezinta satisfactia angajatilor fata de slujba lor si motivatia pentru munca.Pentru a munci bine, oamenii trebuie sa fie puternic implicati în job-ul lor si angajati în atingerea anumitor obiective, variind de la obiective simple precum a face bani sau a ajunge mai repede acasa, pâna la obiective mai complexe, precum cresterea cotei de piata sau dimi..
Planificarea strategica
Multe companii înfrunta schimbarile pe care le aduce viitorul fara a fi cu adevarat pregatite. Astfel, într-un mediu competitiv aflat în permanenta schimbare, succesul este dat de calitatea gândirii strategice, si nu atât de mult de calitatea planificarii operationale. Planificarea strategica stabileste directia si obiectivele organizationale. Ea reprezinta eficacitate si înseamna ca faci lucrurile corecte – cele care trebuie facute. Este esential ca man..
Luarea deciziilor
Luarea deciziilor este o abilitate esentiala de leadership. Daca stiti cum sa luati la timp decizii bine fundamentate, veti fi capabili sa va conduceti echipele catre performanta. A decide înseamna deseori a face o alegere. A face o alegere necesita o mare varietate de abilitati personale, precum capacitatea de a aduna si procesa informatii, gândire logica, creativitate, asertivitate si empatie fata de problemele si nevoile altor oameni. Dar a lua decizii reprezinta de asemenea o cun..
Agile performance management
Spre deosebire de managmentul performantei traditional, Agile Performance Management este dinamic si are o structura orizontala. Nasterea acestui nou model de evaluare îsi are sursa în explozia social media, în transformarea culturii într-un avantaj competitiv si în aparitia unui nou model de a lua decizii, bazat pe surse de informatie multiple (crowdsourcing). Agile Performance Management este centrat atât pe procese, cât si pe rezultate, acestea fiind ..