ATP Bucuresti - Centrul de formare profesionala
Receptionerul reprezinta interfata dintre client si hotel, asigurând activitatile de la receptie- locul unde clientii au primul si ultimul contact cu hotelul care ofera servicii de cazare.
Receptionerul asigura de obicei activitatile de la receptie, adica locul unde oaspetii au primul contact cu hotelul sau cu orice alta institutie care ofera servicii de cazare.Obligatiile includ: sa repartizeze camerele în functie de cerintele si solicitarile clientilor - sa îi întâmpine pe oaspeti - sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie în limbi straine - sa se ocupe de plângerile si solicitarile oaspetilor - sa îndeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. - sa tina înregistrarile si sa faca munca specifica de birou - sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel - sa contacteze bancile, birourile de schimb valutar - sa accepte moneda straina si carduri de credit.
1. Cursul de „Receptioner de hotel este acreditat de statul român prin Ministerul Muncii, Familiei ¿i Protec¿iei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului.2. Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara traducerea, legalizarea si apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga).