Memphis Service Auto
Mecanica Auto
pentru automobilul tau
Dotare atelier mecanica Memphis
Service-ul nostru auto are o suprafata de 500mp si este dotat cu aparatura de inalte standarde, lucru care ne permite sa realizam lucrari atat pentru masinile persoanelor fizice cat si pentru companiile cu flote auto:
elevatoare cu 2 coloane de 4t si 5t;
elevator cu 4 coloane de 5.5t;
stand de geometrie 3D;
stand pentru testul franelor si suspensiei;
dispozitive profesionale pentru inlocuirea kit-urilor de distributie;
scule de mana si scule speciale profesionale;
presa hidraulica 25t;
Prestatii de mecanica Memphis
Service-ul Memphis realizeaza o gama completa de operatii de mecanica auto pentru ca masina dumneavoastra sa fie gata de drum si sa functioneze in parametri normali. Prestatiile noastre vizeaza fiecare aspect al mecanicii automobilului:
intretinere periodica – revizii;
sistemul de franare – placute, discuri, etrieri, conducte frana;
sistem suspensie – amortizoare, arcuri, flanse;
sistem directie – capete de bara, bielete de directie, casete de directie, pompe de servo;
sistem transmisie – kit ambreiaj, volanta;
sistem racire;
sistem esapament;
motor – kit distribute, kit transmisie;
1. Servicii de intretinere periodica si revizie auto
Intretinerea periodica si supravegherea vehicului sunt indispensabile pentru garantarea longevitatii motorului si a elementelor sale periferice si pentru evitarea deteriorarii premature si iremediabile a componentelor auto.
Identificarea factorilor care dauneaza starii masinii depinde in parte de intelegerea modului de functionare a motorului si a celorlalte sisteme. Pentru a functiona corespunzator, un motor are nevoie de mai multe ingrediente: un carburant lipsit de impuritati, un aer fara praf si un ulei cu putere mare de lubrifiere.
Aerul exterior impur este aspirat si filtrat, apoi amestecat cu carburantul pentru a obtine combustia. Uleiul, pus sub presiune de catre pompa de ulei si curatat de filtru, lubrifiaza elementele in miscare ale motorului si reduce frecarea. Un consum ridicat de carburant sau de ulei va indica o anomalie. Realizati un control al nivelului de ulei la fiecare 1000 km parcursi sau inaintea unei calatorii mai lungi. Expertii auto de la service-ul Memphis va pot indruma in alegerea lubrifiantului celui mai adaptat motorizarii vehiculului dumneavoastra (benzina sau motorina), tipului de condus (normal sau sportiv) sau a conditiilor de utilizare a masinii (oras, munte, strazi asfaltate).
2. Servicii de verificare a sistemului de franare
Principala functie a sistemului de franare este siguranta. Cea mai mica anomalie a circuitului de franare (placute, discuri de frana, etriere etc.) impune un control tehnic.
Exista cateva semne care va indica in mod clar ca e vorba de o defectiune:
martorul de frana se aprinde;
la franare, masina vibreaza sau isi pierde traiectoria;
pedala de frana se afunda prea mult, este tine prea sus sau prea jos;
un miros de ars se degaja sau iese fum la nivelul unei roti;
se aude un scartait la franare;
un nivel minim de lichid de frana.
3. Servicii de verificare a sistemului de suspensie
Amortizoarele contribuie in mare parte la confortul in masina, la pastrarea directiei vehiculului si la diminuarea distanei de franare. Este un element primordial pentru securitatea automobilului. Cea mai mica anomalie constatata la un amortizor impune un control tehnic.
Va dati seama daca sistemul de suspensie nu functioneaza urmarind simptomele de mai jos:
in timpul mersului, masina tinde sa se miste excesiv in sus si in jos;
mentinerea dificila a directiei;
pierderi de ulei;
coroziunea si oxidarea tijei.
4. Servicii de verificare a sistemului de transmisie
Piesele motorului trebuie sa aiba o miscare sincronizata pentru o buna functionare a masinii. De exemplu miscarea pistoanelor care comprima amestecul de combustibil cu aer trebuie sa fie sincronizata cu miscarea supapelor care lasa sa intre si sa iasa acest amestec. Aceasta sincronizare este realizata prin sistemul de distributie.
Adeseori ruperea curelei de distributie se produce dintr-o data fara semn aparent de uzura. Tensiunea in canalul de distributie este asigurata de un sistem mecanic sau hidraulic.
Cutia de distributie poate crea mari daune motorului, drept urmare este necesar sa schimbati cureaua de distributie urmand instructiunile din caietul de intretinere al masinii dat de constructor si sa nu depasiti intervalul de inlocuire.
Un alt element important al sistemului de transmisie este ambreiajul. In principiu durata lui de viata este de aproximativ 140.000 km dar stilul dumneavoastra de condus si conditiile de circulatie influenteaza longevitatea ambreiajului.
Preveniti degradarea ambreiajului si lungiti durata sa de functionare respectand urmatoarele recomandari:
nu tineti pedala de ambreiaj apasata atunci cand stationati;
evitati plecarea in tromba;
nu mergeti cu motorul subturat.
Sistemul de ambreiaj transmite puterea motorului spre cutia de viteze. El permite schimbarea vitezelor si mobilizarea vehiculului fara a opri motorul. Utilizarea ambreiajului trebuie sa fie progresiva pentru porniri si schimbari de viteza confortabile.
Veti sti ca ambreiajul nu functioneaza corespunzator cand:
exista intreruperi la pornirea vehiculului sau la schimbari de viteza;
turatia motorului creste dar viteza vehiculuilui ramane neschimbata (discul ambreiajului patineaza);
se aude un zgomot la motor care se estompeaza atunci cand apasati pedala ambreiajului;
masina intra greu in viteze.
5. Servicii de mecanica auto: esapament
Sistemul de esapament permite evacuarea gazului de combustie reducand zgomotul si particulele poluante. Gazele arse prin combustia motorului sunt canalizate in colectorul de evacuare fixat pe motor si trec apoi in catalizator. Acesta transforma gazele toxice in gaze netoxice (azot, gaz carbonic si apa).
Cum va dati seama ca exista o problema la nivelul sistemului de esapament:
zgomot de functionare a motorului masinii mai accentuat la accelerare;
esapamentul nu se mai afla in pozitia normala si orice atingere de caroserie produce zgomot si vibratii;
un mesaj de alerta pe bord va informeaza despre o anormalie a catalizatorului.