BIA Human Capital Solutions - Consultanta pentru resurse umane, Bucuresti
Leasingul de personal, definit in legislatia de specialitate ca serviciu de agent de munca temporara, presupune angajarea unor persoane prin intermediul unei alte companii acreditate ca agent de munca temporara. Aceasta este o solutie care se adreseaza organizatiilor aflate in cautarea unei optiuni rentabile din punct de vedere financiar, dar totodata accesibila si lipsita de riscuri.
Serviciul de agent de munca temporara, oferit de BIA Human Capital Solutions, este o solutie avantajoasa pentru companiile aflate in una dintre situatiile urmatoare:
- Desfasoara un proiect in tara si au nevoie de angajati pentru o perioada determinata;
- Activeaza in domenii cu o sezonalitate ridicata si au nevoie de un volum mai mare de personal in anumite perioade ale anului;
- Se afla la inceput de activitate sau tocmai au demarat un nou proiect si nu pot estima profitul activitatii recent incepute si nu pot face angajari pe perioade nedeterminate.
BIA Human Capital Solutions- furnizor de munca temporara
Oferim clientilor nostri serviciul de munca temporara prin BIA – agent autorizat de munca temporara – prin intermediul caruia punem la dispozitie personal din domenii variate, pentru o perioada prestabilita.
Specialistii nostri recruteaza sau preiau angajatii temporari, asigura serviciile de salarizare si administrare de personal, pun la punct aspectele privind medicina muncii si sanatate si securitate in munca, impreuna cu partenerii si implementeaza standardele solicitate de acestia in materie de beneficii oferite.
Odata cu preluarea serviciilor de administrare de personal si salarizare pentru angajatii temporari, Consultantii BIA intreprind urmatoarele activitati:
- Stabilesc intalniri cu salariatii temporari, in vederea informarii legate de documentele necesare angajarii, conditiile de munca si fisa postului;
- Pregatesc si semneaza documentele necesare angajarii, cum ar fi contractul individual de munca, regulamentul intern sau declaratiile privind veniturile suplimentare, persoanele aflate in intretinere sau casa de sanatate la care este arondat salariatul;
- Intocmesc contractele de munca, actele aditionale si deciziile de inregistrare a acestora in registrul electronic de evidenta al salariatilor;
- Elaboreaza modelul de pontaj, in acord cu solicitarile partenerului;
- Calculeaza salariile, proceseaza documentele primare legate de prezenta unor elemente aditionale de natura salariala;
- Pregatesc fisierele de banca si declaratia unica 112;
- Asigura managementul tichetelor de masa.