Total Contabilitate - Contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, Bucuresti

Consultanta fiscala

Echipa noastra de specialisti va ofera servicii de consultanta in ceea ce priveste schimbarile aparute in cadrul Reglementarilor Contabile, a Codul Fiscal si Codul de Procedura Fiscala, astfel incat societatea dvs sa aplice cu ajutorul nostru aceste modificari cu scopul de a optimiza plata de taxe si impozite catre bugetul de stat. In acest fel, economisim timp si bani in folosul clientilor nostri.

Va oferim o lista a serviciilor de consultanta pe care Total Contabilitate le poate oferi:

  • consultanta privind informatii legislative in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
  • consultanta prinvind solutiile fiscale la cerere pentru impozitele si taxele reglementate de Codul Fiscal;
  • consultanta si asistenta de specialitate in rezolvarea litigiilor cu autoritatile financiare ale statului;
  • consultanta privind revizuirea fiscala a companiei;
  • consultanta prinvind exigibilitatea TVA-ului;
  • consultanta privind rambursarile de TVA;
  • consultanta privind taxele si impozitele aferente salariilor;
  • consultanta privind planificarea fiscala – in special pentru firmele nou infiintate;
  • consultanta privind planificarea pe bugete;
  • consultanta fiscala privind impozitarea veniturilor persoanelor juridice si fizice rezidente si nerezintente;
  • Consultanta fiscala privind impozitele si taxele locale;
  • Consultanta fiscala privind deductibilitatea tuturor tipurilor de cheltuieli;
  • Consultanta si informare periodica privind modificarile legislatiei aplicabile în domeniul fiscal;
  • Consultanta privind identificarea oportunitatilor fiscale si folosirea acestora;
  • Consultanta si asistenta pe perioada controalelor fiscale;
  • Informarea permanenta si in timp util privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil si a permanentei modificari a acestora
  • Interpretari corecte ale principalelor modificari legislative si pareri, opinii cu privire la modul de punere a lor in practica
  • Verificarea documentelor inregistrate in contabilitate
  • Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii
  • Analiza rezultatelor financiare
  • Alte activitati la cerere.