Think Smart Accounting - Contabilitate, resurse umane, infiintari firme, Bucuresti
Firma Think Smart Accounting pune la dispozitia clientilor sai, gratuit, servicii de consultanta contabila.
Începand de la dorinta de a infiinnta o firma va loviti de intrebari la care nu stiti unde sa cautati raspunsuri.
» Ce fel de firma sa infiintez?
» Ce impozite voi plati?
» Ce mi se potriveste mai bine, un SRL sau un PFA?
» Sa fiu platitor de TVA sau nu?
» Cum pot deveni platitor de TVA?
» Sa înfiintez o firma platitoare de impozit pe profit sau o microintreprindere?
» Sunt obligat sa am salariati sau pot lucra fara contract individual de munca daca sunt asociat?
Va putem raspunde la toate acestea si multe altele si vs putem ajuta sa alegeti solutiile potrivite pentru activitatea pe care urmeaza sa o desfasurati sau pe care o desfasurati deja.
Servicii Generale de Contabilitate:
Societatea noastra va sta la dispozitie cu servicii complete de contabilitate compuse din:
» Organizarea contabilitatii în conformitate cu normele legale în vigoare.
» Tinerea contabilitatii conform principiilor contabilitatii si a tuturor prevederilor legale.
» Operare documente primare întocmite de beneficiar.
» Evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti.
» Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
» Întocmire Jurnal Cumparari, Jurnal Vanzari.
» Întocmirea balantei de verificare si a balantelor analitice.
» Întocmirea jurnalelor contabile prevîzute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare.
» Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, întocmirea declaratiilor în termenele legale.
» Calculul impozitului pe dividende, întocmirea declaraîiilor privind impozitul pe dividende.
» Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente.
» Întocmirea decontului de TVA.
» Raportare semestriala.
» Întocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia în vigoare.
» Întocmirea statelor de plata pentru angajati si calcularea contributiilor generate din aceste operatii.
» Întocmirea declaratiei unice 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale. Impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate lunar sau trimestrial conform prevederilor vectorului fiscal si raportarea acesteia.
» Întocmirea fiselor fiscale.
» Întocmirea si înregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj în situatia în care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati.
» Elaborarea manualului de Politici Contabile si punerea în aplicare a procedeelor contabile prevazute de acesta.
» Înstruirea personalului privind modul de întocmire si circuitul documentelor primare.
» Instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de întocmire a acestora.
» Întocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale si fondurilor speciale.
» Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.
» Informarea permanenta si în timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil.
» Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.