Mednet Marketing Research Center - cercetare de piata Bucuresti
Analiza Pietei
Determinarea cotelor de piata
- care sunt brand-urile, produsele sau serviciile cele mai cumparate si care sunt cei mai importanti competitori din punct de vedere a vanzarilor.
Dimensionarea pietei
- informatii necesare companiilor pentru activitatile de stabilire a strategiilor de pozitionare a marcii.
- pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
- pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
Analiza Canalelor de Distributie
- presupune evaluarea pe care trebuie sa o faca distribuitorii si retalerii in legatura cu un anumit produs pentru a alege cea mai buna cale de distributie.
- principalele aspecte evaluate sunt urmatoarele:
- ce fel de canal de distributie sa fie folosit
- lungimea optima a lantului de distributie
- oportunitatea alegerii distributiei en-gros sau la bucata
- momentul optim de lansarea a unui an