Asociatia Romana pentru Calitate -A.R.C. - cursuri audit, management Bucuresti

MANAGER SISTEM CALITATE

OBIECTIV: Dobandirea de cunostinte si capabilitate pentru:
a) proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii conform seriei de standarde SR EN ISO 9000;
b) indeplinirea sarcinilor de reprezentant al conducerii raspunzator de sistemul de management al calitatii;
c) efectuarea de audituri interne de sistem, produs si proces;
d) efectuarea de audituri secunda parte, pentru evaluarea furnizorilor.

CANDIDATI: Persoane care urmeaza sa:
• implementeze sisteme de manangement al calitatii, in organizatii din orice domeniu de activitate
• ocupe pozitia de reprezentant al conducerii raspunzator de sistemul de manangement al calitatii;
• efectueze audituri interne de sistem, produs si proces;
• fie parteneri pentru audituri de certificare pentru propria organizatie.

DURATA: 160 ore (patru saptamani)

TEMATICA CURSURILOR MC

Saptamâna 1

  • Management
  • Principii de baza în management: luarea deciziilor, planificare, organizare, resurse umane, analiza
  • Motivare
  • Managementul de proiect: identificarea proceselor, planificarea proiectului, organizarea proiectului, executie si evaluare
  • Introducere în domeniul calitatii
  • Dezvoltarea standardelor în domeniul calitatii
  • Principii de management al calitatii


Saptamâna 2 Proiectarea sistemului de management al calitatii

  1. Planificare
  • Cerinte generale privind sistemul de management al calitatii
  • Politica în domeniul calitatii: viziune si misiune, strategie
  • Obiective, program de management
  1.  Implementare
  • Resurse, atributii, responsabilitate si autoritate
  • Competenta, instruire si constientizare
  • Comunicare interna
  • Documentatia sistemului de management al calitatii
  • Relatia cu clientul
  • Aprovizionare
  • Proiectare si dezvoltare
  • Realizarea produsului/serviciului
  • Dispozitive de masurare si monitorizare
  1. Verificare si actiune
  • Monitorizare si masurare
  • Analiza datelor
  • Produs neconform, actiune corectiva si preventiva
  • Înregistrari
  • Audit intern
  • Analiza efectuata de management
  • Certificare
  1. Studii de caz