Europrotect Consult SSM SU Bucuresti

Servicii resurse umane

Consultanta resurse umane - Consultanta privind incheierea / modificarea / suspendarea / incetarea contractelor individuale de munca; - Consultanta privind clauzele specifice cuprinse in contractul de munca; - Elaborarea organigramei si a fiselor de post; - Consultanta in elaborarea criteriilor de evaluare a performantei angajatilor; - Intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta la intocmirea acestuia; - Consultanta in intocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate. Servicii Resurse Umane Servicii Administrare personal Datorita multiplelor modificari privind legislatia muncii, activitatea de Administrare personal a devenit complexa, angajatorii fiind nevoiti sa aloce din ce in ce mai multe resurse pentru a isi indeplini obligatiile legale. Serviciul de administrare personal cuprinde urmatoarele activitati: - Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal; - Intocmirea contractelor individuale de munca; - Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca; - Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca; - Intocmirea adeverintelor de vechime; - Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare; - Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor; - Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna; - Consultanta in toate problemele de legislatia muncii; - Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului; - Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului. Servicii Revisal Conform Hotararii de Guvern nr. 500 din 2011, angajatorii pot externaliza serviciul de completare si transmitere a Registrului de evidenta a salariatilor catre un prestator de servicii. - Serviciul Revisal cuprinde urmatoarele activitati: - Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ; - Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor / suspendarilor / incetarilor intervenite in cadrul   raporturilor de muncă; - Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale. Servicii Salarizare Serviciul de salarizare cuprinde urmatoarele activitati: - Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial; - Verificarea certificatelor de concediu medical; - Calculul salarial; - Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, Programarea si evidenta concediilor de odihna; - Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.) - Consultanta in problemele de salarizare; Auditul activitatii de administrare personal Auditul de resurse umane presupune un complex de activitati de colectare de informatii prin care se verifica conformitatea activitatilor de administrare personal. Auditul activitatii de administrare personal implica urmatoarele etape: - Verificarea dosarelor de personal si a corectitudinii documentelor care au legatura cu raporturile de munca; - Generarea unui raport cu privire la situatia constatata; - Propunerea unui plan de masuri pentru remedierea deficientelor. Consultanta resurse umane Prin acest serviciu puteti beneficia de expertiza specialistilor de resurse umane, pe una dintre tematicile de mai jos: - Consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca; - Consultanta privind clauzele specifice cuprinse in contractul de munca; - Elaborarea organigramei si a fiselor de post; - Consultanta in elaborarea criteriilor de evaluare a performantei angajatilor; - Intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta la intocmirea acestuia; - Consultanta in intocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate