Florin Alexandru - Cabinet Avocat Bucuresti

Infiintari forme de organizare

Infiintari forme de organizare
Suntem de parere ca oferim cele mai competitive servicii de infiintare a oricarei forme de organizare (S.R.L., S.A., P.F.A., IF, II, Fundatie, Asociatie) deoarece oferim urmatoarele facilitati: Redactarea tuturor documentelor care implica infiintarea formei de organizare; Asistenta 24/24, avocatii nostri va pot oferi sfaturi exact atunci cand aveti nevoie; Indrumare in vederea alegerii celor mai potrivite coduri CAEN in concordanta cu activitatile pe care veti dori sa le desfasurati; De..
Acte necesare infiintare SRL
Pentru a demara cat mai repede procedura de inregistrare a unei societati cu raspundere limitata SRL vom avea nevoie:  Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i); Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i); Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social. Trei variante de denumire a societatii, se vor alege trei variante de denumire existand posibilitatea ca una sau m..
Acte infiintare firma
Infiintarea unei firme poate fi o procedura complexa si uneori poate da mari batai de cap intreprinzatorilor aflati la inceput de drum. De aceea echipa noastra specializata de avocati a venit in sprijinul clientilor sai prin intermediul serviciului – infiintare firma. Prin accesarea serviciului infiintare firma, orice client care isi doreste sa scuteasca drumurile inutile la Registrul Comertului, cozile si de ce nu atitudinea nu tocmai prietenoasa a functionarilor de la ghisee pot apela l..
Acte necesare infiintare SA
Pentru a demara cat mai repede procedura de constituire a unei societati pe actiuni vom avea nevoie de: Copie B.I./C.I./Pasaport – Actionari; Copie B.I./C.I./Pasaport – Administratori; Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Actul Constitutiv (redactat de catre avocatii nostri); Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul soci..
Acte necesare infiintare PFA
Pentru a demara cat mai repede procedura de constituire a unui PFA (persoana fizica autorizata) vom avea nevoie de: Copie C.I.; Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si ..
Acte necesare infiintare IF
Pentru a demara cat mai repede procedura de constituire a unei intreprinderi familiale vom avea nevoie de: Copii C.I. (minimum doua persoane, intre care sa existe grad de rudenie pana la gradul 4); Copie certificate de nastere; In cazul in care a intervenit schimbarea numelui copie de pe certificatul de casatorie; Copie de pe diploma/alte acte de studii/dovada calificarii pentru domeniul de activitate dorit (in cazul in care nu detineti un act de studii care sa aiba legatura cu obiectul pr..
Acte necesare infiintare II
Pentru a demara cat mai repede procedura de constituire a unei intreprinderi individuale vom avea nevoie de: Copie C.I. Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecin..
Acte infiintare asociatie
Pentru a demara cat mai repede procedura de constituire a unei asociatii vom avea nevoie de: Copie CI / Pasaport membri fondatori (minim 3); Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatar..
Acte necesare infiintare fundatie
Pentru a demara cat mai repede procedura de constituire a unei fundatii vom avea nevoie de: Copie CI / Pasaport membru / membri fondator(i); Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatar..
Acte necesare autorizare punct lucru
Pentru a demara cat mai repede procedura de autorizare a unui punct de lucru vom avea nevoie de: Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care s..
Deschidere sau inchidere punct de lucru
Pentru a demara cat mai repede procedura de deschidere de punct de lucru vom avea nevoie de: Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif; Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care se va..
Acte necesare majorare/reducere capital social
Pentru a demara cat mai repede procedura de majorare/reducere a capitalului social va fi nevoie de radactarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor documente:  Hotararea Adunarii Generale/Decizia Asociatului Unic; Actul constitutiv actualizat. ..
Acte necesare suspendare/reluare activitate
Pentru a demara cat mai repede procedura de suspendare/reluare a activitatii va fi nevoie de radactarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor documente:  Hotararea Adunarii Generale/Decizia Asociatului Unic; Actul constitutiv actualizat. ..
Cesiune parti sociale
Cesiunea de parti sociale este acea procedura prin intermediul careia unul dintre asociati sau toti asociatii transmit partile sociale ale unei societati prin vanzarea acestora catre o terta persoana interesata. Cesiunea de parti sociale are in vedere transmiterea partilor sociale catre asociati din cadrul societatii respective sau catre asociati din afara societatii. Daca vorbim despre procedura ce are in vedere cesiunea de parti sociale catre terte persoane atunci vom fi nevoiti sa asteptam ..
Extindere/radiere obiect de activitate
Pentru a demara cat mai repede procedura de recodificare va fi nevoie de radactarea de catre avocatii nostri a urmatoarelor documente:  Hotararea Adunarii Generale/Decizia Asociatului Unic; Actul constitutiv actualizat. In cazul in care se va dori modificarea obiectului principal de activitate atunci vom avea nevoie si de:  Certificatul de inmatriculare – in original. ..