Crescendo International - aplicatii, solutii IT Bucuresti
Servicii tehnologice
Suport si implementare
Tehnologia sta la baza inovatiei, creaza valoare si avantaj competitiv. Prin serviciile noastre tehnologice va ajutam sa va pastrati agilitatea in piata, sprijinind in mod proactiv organizatia si sustinang acceerarea realizarii obiectivelor de business.
Va asiguram o gama completa de servicii, specifice fiecarei faze a unui proiect. Echipele noastre va asigura expertiza tehnica si operationala solicitata de proiectul agreat, modelat optim pe cerintele specifice afacerii.
..
Integrare de sistem
Ca integrator de solutii si servicii IT&C, specializat pe anumite domenii, aproape tot ce facem inseamna – intr-un grad mai mic sau mai mare – integrare de sistem. In plus, experienta acumulata in proiecte ne ofera avantajul unui know-how de calitate in domeniu, asigurând clientilor nostri, pe tot parcursul celor trei faze ale unui proiect, servicii de integrare a noilor solutii IT&C cu celelalte aplicatii si infrastructura existenta.
Un exemplu tipic de ..
Contact Center
Serviciul de Contact Center este parte a eforturilor noastre de a oferi servicii integrate, pentru a facilita clientior nostri colaborarea cu noi. Mai mult decat un mod profesionist de livrare a serviciilor, Contact Center-ul permite gestionarea eficienta a proiectelor complexe din punct de vedere al serviciilor de asistenta si suport tehnic.
Totodata, implementat in propia noastra organizatie ne permite atat sa sporim calitatea si sa integram eficient mare parte ..
Project Management
Metodologia de management de proiect utilizata de Crescendo se bazeaza pe abordarile Institutului de Management al Proiectului (PMI) si SureStep, care pot fi adaptate in functie de amploarea si / sau de complexitatea fiecarui proiect.
Avem o echipa dedicata de management de proiect, formata din Manageri de proiect cu experienta certificata PMP & SureStep si experienta reala:
2 certificari PMP (Project Management Professional);
1 certificare Microsoft Dynamics Sure Step;
di..