AC&CA Consulting Services - consultanta securitate si sanatate in munca Bucuresti
Consultanta in domeniul S.S.M.
Coordonare santiere temporare si mobile
Societatea noastră are personal abilitat ce poate organiza activitatea şantierelor temporare şi mobile prin verificarea, întocmirea şi actualizarea documentelor necesare, conform dispoziţiilor Hotărârii de Guvern nr. 300/2006, respectiv:
elaborarea planului general de sănătate şi securitate în muncă al şantierului;
avizarea planurilor proprii de sănătate şi securitate ale antreprenorului general şi subantreprenorilor;
realizarea coordonării de sănătate..
Elaborare evaluare de riscuri
Lucrarea de evaluare a riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire profesională este punctul de plecare în activitatea de prevenire şi protecţie. Prin această lucrare se identifică factorii de risc existenţi în cadrul societăţii şi se cuantifică dimensiunea acestora printr-o combinaţie între gravitatea şi frecvenţa consecinţelor asupra angajaţilor.
Pentru elaborarea lucrării de evaluare a riscurilor se utilizează metoda de evaluare a Institutului Na..
Audit de conformitate
Auditul securităţii şi sănătăţii în muncă (S.S.M.) se efectuează la cererea beneficiarului, este necesar în vederea diagnosticării sistematice a stării de conformitate a sistemului de management a organizaţiei, în raport cu prevederile legale în domeniul S.S.M.
Scopul principal al auditului S.S.M. este de a stabili şi evalua acţiunile corective necesare pentru eliminarea deficienţelor şi pentru a identifica căile de îmbunătăţire a sistemulu..
Cercetare accidente de munca
În cazul în care un angajat al societăţii dumneavoastră a suferit un accident de muncă, asigurăm prin personal competent şi cu mare experiență, cercetarea evenimentului respectiv.
Cercetarea realizată de specialiştii noştri stabileşte împrejurările şi cauzele care au condus la producerea accidentului, reglementările legale încălcate, răspunderile şi măsurile ce se impun a fi luate pentru prevenirea producerii altor cazuri similare.
Astfel, &i..
Implementare si mentinere sistem de management
Legislaţia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce are la bază Legea nr. 319/2006 şi Hotărârea de Guvern nr. 1425/2006, obligă la organizarea activităţii de securitate şi sănătate în muncă.
Prin implementarea, menţinerea şi perfecţionarea continuă a unui sistem de management în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă ne străduim ca beneficiarii noştri să corespundă pe deplin cerinţelor legislative din aces..
Elaborare documentatie obligatorie
Documentaţia obligatorie, conform Legii nr. 319/2006 şi a Hotărârii de Guvern nr. 1425/2006, se întocmeşte o singură dată, la începutul colaborării, şi este reactualizată ori de cate ori este cazul, fără niciun cost suplimentar.
Documentaţia este elaborată de către reprezentanţii societăţii noastre ţinând cont de particularităţile activităţii şi ale locurilor de muncă, cuprinzând:
decizii privind organizarea activităţii în do..