Europrotect Consult SSM SU Bucuresti

Servcii securitate si sanatate in munca

Intocmirea dosarului cu documentele cerute de legea SSM nr. 319/2006  - Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire si a programului de instruire - testare la nivelul unitatii; - Intocmirea materialelor pentru instructajul introductiv general, instructajul la locul de munca si instructajul periodic suplimentar al lucratorilor; - Asigurarea instructajului  introductiv general si deschiderea fiselor individuale de instructaj, verificarea   cunostintelor pe baza de test grila cu evidentierea rezultatelor in fisele individuale de instructaj pe linie de SSM (protectia muncii); - Elaborarea deciziilor pentru organizarea instructajului la locul de munca si instructajului periodic; - Intocmirea unui  necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de SSM in bune conditii; - Completarea Regulamentului de ordine interioara / fisei postului lucratorilor cu atributiile si raspunderile ce le revin in domeniul protectiei muncii,   corespunzator meseriei si functiei exercitate; - Identificarea echipamentelor individuale de protectie in functie de riscurile specifice pentru posturile de lucru din societate si intocmirea necesarului de dotare a   lucratorilor cu echipament individual de protectie; - Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare / testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic; - Elaborarea fiselor de identificare a riscurilor profesionale la locul de munca, aferente controlului de medicina muncii inainte de angajare; - Intocmirea de instructiuni proprii de SSM( protectia muncii) pe echipament de munca/loc de munca; - Intocmirea planului de prevenire si protectie in domeniul SSM (dupa ce au fost efectuate evaluarile de riscuri). Avand un dosar complet de protectia muncii (SSM) si apeland la serviciile noastre de consultanta si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca, veti putea avea siguranta ca, in cazul unor accidente de munca ati facut toate demersurile legale si necesare pentru protectia muncii, astfel incat agajatii dumneavostra sa fie protejati si sa li se ofere toate conditiile pentru prevenirea unor accidente la locul de munca. Asistenta SSM - Instructaj periodic/reluarea activitatii, testarea lucratorilor si completarea fiselor individuale de instruire; - Actualizarea/revizuirea planului de prevenire si protectie ori de cate ori intervin modificari ale conditiilor de munca, respectiv aparitia unor  riscuri noi; - Verificarea insusirii si modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire si protectie; - Intocmirea normativului  de acordare a echipamentului individual de protectie si a materialelor igienico-sanitare; - Intocmirea documentatiei in vederea intrunirii Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca, participarea la dezbateri si inaintarea procesului   verbal la ITM; - Participarea in calitate de membru la intocmirea Contractelor Colective de Munca si Regulamentelor Interne ale societatii; - Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie; - Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si a modului de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor de securitate si sanatate in   munca; - Evidenta echipamentelor individuale de protectie, urmarirea intretinerii, manipularii si depozitarii adecvate si inlocuirii lor la termenele stabilite   sau cand isi pierd calitatile de protectie; - Colaborarea cu medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie a muncii si respectarii de catre lucratori a recomandarilor medicale efectuate cu ocazia controlului de medicina muncii; - Colaborarea cu medicul de medicina muncii in vederea intocmirii documentelor pentru declararea starii de graviditate si inaintarii acestora   la ITM; - Stabilirea zonelor care necesita semnalizarea de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare si amplasare, conform HG 971/2006; - Stabilirea clauzelor privind securitate si sanatate in munca ( protectia muncii) la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori; - Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale ITMB sau alte evenimente/accident); - Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul controalelor efectuate sau al cercetarii evenimentelor; - Monitorizarea activitatii de securitate si sanatate in munca prin controale de inspectie/audituri si informarea angajatorului referitor la   deficientele constatate; - Instruirea specifica a conducatorilor locurilor de munca privind responsabilitatile ce le revin in domeniile securitatii si sanatatii in munca; - Intocmirea de conventii de securitate si sanatate in munca in cazul desfasurarii de activitati de catre mai multe societati comerciale in aceeasi locatie; - Participarea in calitate de membru (consultant) la receptia si mentenanta echipamentelor de munca; - Participare la intocmirea documentatiei pentru societatile care au implemantat SMI (pt.SSM, SU si Mediu). Cercetare accident de munca Cercetarea accidentului de munca si intocmirea dosarului de cercetare conform  HG.1425/2006, completata si modificata de HG 955/2010.   Evaluare riscuri SSM  Scopul principal al evaluarii riscurilor profesionale este protejarea sanatatii si securitatii lucratorilor. Evaluarea riscurilor ajuta la diminuarea posibilitatii de vatamare a lucratorilor si de afectare a mediului, ca urmare a activitatilor legate de munca. Aceasta ajuta, de asemenea, la mentinerea competitivitatii si productivitatii societatii. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de munca, a substantelor sau preparatelor chimice utilizate si la amenajarea locurilor de munca. Societatea noastra este abilitata de catre organele competente pentru: Identificarea pericolelor de accidentare si/sau de boala profesionala, pentru lucratori, la locurile de munca/ posturile de lucru. Evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/ echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru