Tehno Art Solution - Cursuri calificare, formare profesionala exclusiv pentru firme Bucuresti
Activitatea principala a unui administrator de pensiune turistica se desfasoara în cadrul pensiunii turistice, o unitate de cazare si alimentatie publica, derulând concomitent activitati specifice cu alte agentii de turism, furnizori, banci , administratie si ordine publica. Sunt mentinute relatii cu organisme si organizatii locale în scopul functionarii pensiunii în conditii de maxima eficienta si profitabilitate. Activitatile specifice sunt similare atât în pensiunea proprie cât si într-o locatie de gestiune, administrarea acesteia având ca scop principal profitabilitatea, rentabilitatea serviciilor oferite, succesul pe piata turistica.
Competente dobândite
- Comunicarea eficienta la locul de munca.
- Munca în echipa multidisciplinara.
- Gestionarea informatiilor cu ajutorul calculatorului.
- Promovarea imaginii pensiunii.
- Organizarea activitatii în cadrul pensiunii turistice.
- Urmarirea aplicarii NPM si NPSI.
- Verificarea gestionarii financiare.
- Promovarea directa a produsului turistic.
- Încheierea contractelor cu clientii.
- Efectuarea operatiilor specifice de cazare si alimentatie.
- Asigurarea unui climat favorabil turistilor.
- Oferirea serviciilor pensiunii catre client.
- Organizarea programelor turistice optionale.
- Oferirea informatiilor de interes turistic.
- Rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Conditii pentru înscriere
- Copie buletin
- Copie CI (buletin)
- Copie certificat nastere
- Ultimul act de studii