AC&CA Consulting Services - consultanta securitate si sanatate in munca Bucuresti

Sevicii de administrare a personalului

Experienţa de peste 7 ani în domeniul Resurselor Umane şi numeroşii clienti multumiti de serviciile noastre, ne recomandă ca fiind un partener de încredere, ce oferă soluţii de calitate şi aplicate pe domenii diversificate.

În parteneriat cu noi veţi putea evita desele erori care se fac în aplicarea prevederilor legale, evitând urmările neplăcute ale unor astfel de greşeli: amenzi, pierderi financiare, conflicte de muncă, procese interminabile.

Astfel, AC&CA Consulting vă oferă:

  • gestionarea dosarelor de personal ale angajaţilor dumneavoastră;
  • întocmirea contractelor individuale de muncă;
  • înregistrarea on-line a contractelor individuale de muncă;
  • întocmirea actelor adiţionale şi deciziilor;
  • întocmirea şi transmiterea în termenele legale a Registrului general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic către Inspectoratul Teritorial de Muncă;
  • efectuarea modificărilor în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic, respectiv:
    • modificări intervenite prin actele adiţionale de modificare a clauzelor prevăzute în contractele individuale de muncă;
    • decizii, acte de suspendare şi acte de încetare a contractelor individuale de muncă;
    • schimbări intervenite în starea civilă sau pregătirea profesională a salariaţilor.
  • întocmirea actelor adiţionale cuprinzând clauzele specifice contractelor de muncă:
    • clauza de mobilitate;
    • clauza de confidenţialitate;
    • clauza de neconcurenţă;
    • clauza de formare profesională;
    • clauza de folosinţă laptop, telefon, autovehicul etc.
  • întocmirea contractului de garanţie pentru gestionări;
  • întocmirea adeverinţelor pentru angajaţi;
  • generarea şi transmiterea de rapoarte specifice;
  • gestionarea relaţiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă;
  • gestionarea relaţiei cu Casa de Asigurări de Sănătate;
  • gestionarea relaţiei cu Agenţia Naţională a Ocupării Forţei de Muncă;
  • gestionarea relaţiei cu Casa de Pensii;
  • prezenţa unui reprezentant la controalele Beneficiarului.