Grozav Business - Servicii contabilitate Bucuresti

Administrare de personal
  • Gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti; 
  • Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.; 
  • Intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.);
  • Evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate;
  • Evidenta concedii de odihna;
  • Intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati; 
  • Operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal; 
  • Eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp; 
  • Emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal; 
  • Asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati.