112 SRL - Infiintare firme, intocmire si modificari acte, Bucuresti

Schimbare sediu social firma

Pentru demararea serviciului de Schimbare sediu social firma in scopul realizarii dosarului sunt necesare urmatoarele acte  din partea dumneavostra:

  • Contractul de inchiriere / comodat  pentru noul sediu social (dupa caz si actele de propietate ale persoanei de la care inchiriati / comodati, acordul vecinilor, a asociatiei de propietari si o schita.).
  • Hotarare din care reiese Schimbare sediu social firma.
  • Actul constitutiv al societatii, la zi.
  • CUI al societatii si certificare constatatoare in original.
  • Dosarul Schimbare sediu social firma se va intocmi si va fi inaintat la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov continand documentele:

  • Cerere de inregistrare (original), Declaratii  tip.
  • Actul modificator al Actului constitutiv (Hotararea Adunarii generale a asociatilor / Decizia asociatului unic sau Actul aditional la Actul constitutiv), respectiv Decizia Consiliului de administratie, Decizia consiliului de supraveghere (original).
  • Actul constitutiv actualizat.
  • Delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale semnata de administrator (original).
  • Reprezentarea la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov pentru reprezentantul echipei 112.srl  ce este desemnat sa predea si sa primeasca dosarul aflat in lucru pentru Schimbare sediu social firma.