112 SRL - Infiintare firme, intocmire si modificari acte, Bucuresti

Obtinere certificat de atestare fiscala

Serviciul pentru Obtinere certificat de atestare fiscala este realizat la cererea dumneavoastra, de catre echipa 112.srl imediat ce ne veti pune la dispozitie urmatoarele acte:

  • Dosar cu sina;
  • Cerere tip, completata obligatoriu cu numar de telefon fix real;
  • Copie C.I. /  B.I. si imputernicire pentru delegat;
  • Copie Certificat inregistrare fiscala.
  • Documentatia este depusa de catre firma noastra 112.srl, la sediul unitatii fiscale competente pentru administrarea contribuabilului, ANAF.

    Termen de solutionare pentru Obtinere certificat de atestare fiscala: maximum 3 pana la 5 zile lucratoare de la inregistrarea dosarului pentru Obtinere certificat de atestare fiscala, cu exceptia cazului in care nu au fost depuse de catre contribuabil declaratiile fiscale. In aceasta situatie termenul de Obtinere certificat de atestare fiscala se prelungeste cu perioada cuprinsa intre data transmiterii instiintarii si data depunerii declaratiilor fiscale, sau data comunicarii deciziei de impunere din oficiu.