112 SRL - Infiintare firme, intocmire si modificari acte, Bucuresti

Cesiune parti sociale sau Cesiune firma

Procedurile de Cesiune parti sociale sau Cesiune firma, se pot realiza prin doua metode:

  • Cesiune firma intre asociatii societatii
  • Cesiune firma intre persoane din afara societatii
  • Acte necesare pentru realizarea serviciilor de Cesiune firma sau Cesiune parti sociale:

  • Carte de identitate sau pasaport al fiecarui membru care intra in procedura;
  • Actul Constitutiv actualizat;
  • Contract de cesiune;
  • Hotararea Adunarii generale a asociatilor sau Decizie asociat unic;
  • Declaratie din care sa rezulte ca asociatii / administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat / administrator in societate;
  • Specimen de semnatura pentru administrator;
  • Daca potrivit actelor de cesiune s-au obtinut castiguri de catre cedentul persoana fizica din vanzarea partilor sociale, castiguri determinate ca diferenta pozitiva intre pretul de vanzare si valoarea nominala / pretul de cumparare, se vor depune si documentele care sa justifice plata a impozitului pe venit obtinut.
  •  In cazul serviciului de Cesiune firma intre asociatii societatii termenul de solutionare a dosarului de la data depunerii acestuia la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov va fi de aproximativ 3 pana la 7 zile lucratoare.

     In cazul serviciului de Cesiune firma intre persoane din afara societatii termenul de solutionare a dosarului va fi  de aproximativ 45 de zile lucratoare.