MTC Admin - Administrare imobile Bucuresti si Ilfov

Administrare tehnica
  •  Vizita la asociatie pentru constatatrea problemelor tehnice;• Informarea comitetului executiv cu privire la problemele tehnice aparute, in vederea remedierii acestora;• Citirea lunara a apometrelor individuale aflate in exteriorul apartamentelor, in aceeasi data cu citirea apometrului general de catre reprezentantii furnizorului de utilitati, pentru calcularea corecta a consumului individual si evitarea diferentelor;• Reparatii minore (becuri, garnituri, filtre, etc);• Supravegherea subcontractorilor;• Administrarea contractelor de utilitati;• Supunerea spre analiza si aprobare comitetului executiv, a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii în vederea selectarii ofertei care satisface cerintele de pret, durata de executie si calitate;• Urmarirea realizarii contractelor încheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii, supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora impreuna cu membri comitetului executiv.