MTC Admin - Administrare imobile Bucuresti si Ilfov
Întocmirea listelor lunare de plata, emitere facturi si distribuire catre fiecare proprietar prin posta electronica;• Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute de reglementari legale în vigoare;• Calcularea penalizarilor conform legislatiei si a sistemului aprobat de Adunarea Generala;• Supunerea verificarii cenzorilor/comisiei de cenzori, a dosarului lunar ce contine listele de plata, explicatiile, toate registrele prevazute de lege, facturile, extrasele bancare si orice document introdus in lista de plata;• Gestionarea fondurilor banesti ale asociatiei, conform hotararilor adunarii generale si deciziilor comitetului executiv;• Plata catre furnizori;• Prezentarea, la solicitarea oricarui proprietar a documentelor financiare necesare in cazul unor nelamuriri cu privire la modul de intocmire a listei de plata si/sau fisa apartamentului propriu, prin mijoace electronice;• Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificari financiar-contabile;• Întocmirea si prezentarea anuala, în Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent;• Acces permanent pentru proprietari si cenzor/comisia de cenzori pe platforma online E-BLOC:- documentele financiar contabile sunt vizibile tot timpul si de catre toti proprietarii,- rapoarte specifice unui apartament (ex: nota de plata detaliata sau factura),- interfata interactiva prin care se pot vedea: toate facturile introduse in lista de plata, modul în care au fost repartizate, platile efectuate, toate registrele prevazute de lege, idecsii contoarelor individuale si consumul fiecarui apartament, etc- posibilitatea de a introduce indesii contoarelor de apartament (ex: apometre) si preluarea lor direct în program,- vizualizarea tuturor documentelor de infiintare ale asociatiei, contracte si procese verbale ale adunarilor generale/comitetului executiv.