Olga Gudynn, Gradinita si Scoala Floreasca - Bucuresti

Gradinita - curriculum

Procesul instructiv-educativ se desf??oar? conform Curriculumului Na?ional ?i Curriculumului Britanic Early Years Foundation Stage (EYFS). Gr?dini?ele Olga Gudynn Int’l School (OGIS) sunt dotate la standarde interna?ionale, în procesul educa?ional folosindu-se tehnici de predare inovatoare, interactive ?i materiale didactice performante.

Limbile de predare ?i de conversa?ie sunt limba englez? ?i limba român?. Activit??ile obligatorii din Curriculumul Na?ional se desf??oar? în limba român?. Activit??ile de dezvoltare personal?, dezvoltarea limbajului, activit??ile artistice, sportive ?i cluburile se desf??oar? în limba englez?, urm?rindu-se Curriculumul Britanic Early Years Foundation Stage ?i cele mai bune practici interna?ionale.

Scopul fundamental al gr?dini?ei noastre este de a-i preg?ti pe copii pentru via??, pentru cerin?ele ei prezente ?i viitoare, dezvoltându-le spontaneitatea, independen?a gândirii, motiva?ia creativ? ?i dorin?a de a-?i exprima opiniile. Fiecare copil dispune de un poten?ial creativ care trebuie dezvoltat ?i încurajat.

Un procent mai mare în desf??urarea activit??ilor îl ocup? limba englez?, astfel încât copiii s? poat? comunica corect ?i fluent în ambele limbi. Activit??ile derulate pe parcursul unui an ?colar vizeaz? dezvoltarea individual?, social? ?i emo?ional? a copiilor.

În gr?dini?ele noastre, copiii sunt încuraja?i s?-?i dezvolte o gândire pozitiv? despre ei ?i ceilal?i, s? aib? încredere în for?ele proprii, s?-?i dezvolte abilit??ile practice, s? se simt? deosebi?i ?i aprecia?i de oamenii importan?i din via?a lor. Copiii înva?? s?-?i exprime liber sentimente precum bucurie, triste?e, frustrare sau team?, s? pun? în practic? diferite strategii pentru a face fa?? unor situa?ii provocatoare ?i s? managerieze eventuale conflicte care apar în via?a de zi cu zi.

Aerul curat ?i exerci?iile fizice sunt vitale pentru s?n?tatea ?i dezvoltarea fiec?rui copil. Educatoarele ?i profesorii gr?dini?ei urm?resc cu aten?ie implicarea copilului în diferitele activit??i desf??urate.