Next Moving - Serviciu de mutare si depozitare Bucuresti
Daca aveti in plan mutarea sediului firmei in viitorul apropiat, NextMoving poate fi un ajutor nepretuit pentru afacerea dumneavoastra
Schimbarile financiare si logistice din economie fac acum posibil ca firmele sa-si mute sediile de lucru si birourile mult mai usor. Totusi, o astfel de schimbare majora necesita o examinare atenta si este recomandat sa se apeleze la servicii profesionale mutari firme pentru a nu fi afectata activitatea.
Chiar si odata cu cresterea cifrei de afaceri, presiunile concurentiale forteaza firmele sa isi continue cautarile pentru cresterea eficientei si a rapiditatii in cadrul activitatii lor. Relocarea sediului unei firme este intotdeauna o optiune viabila, dupa cum demonstreaza recentul exod al companiilor din locatiile lor anterioare. Cei care iau decizia cu privire la locul de mutare trebuie sa ia in considerare mai multi factori critici, indiferent daca isi muta sediul in Bucuresti sau in afara lui.
Exista o varietate de motive pentru mutarea sediului unei firme insa cea mai frecventa cauza tine de termenii contractului de inchiriere. Poate ca un business este in crestere sau se misca intr-o alta directie, iar locatia actuala nu ar satisface nevoile suplimentare ale companiei sau cerintele planificate de extindere a activitatii sale comerciale.
Dincolo de expansiunea fizica, trebuie sa existe spatiu pentru angajati suplimentari sau alte servicii. Sau poate zona actuala sau cerintele de transport s-au schimbat ori au fost nevoiti sa se apropie de clienti si furnizori.
Multe dintre afacerile care si-au relocat sediul s-au mutat din zone din afara urbei la care angajatii ajungeau conducand in fiecare zi in spatii urbane mai compacte in apropierea mijloacelor de transport public. Interesul reinnoit pentru mediile urbane reflecta unii dintre factorii mai importanti care pot influenta decizia companiilor care anticipeaza procesul de mutari sedii firme.
Daca doriti sa efectuati relocarea unei afaceri, estimarea costurilor este unul dintre cele mai importante puncte pe care ar trebui sa le luati in considerare. Primul lucru pe care sa il analizati este sa detaliati orice cheltuiala posibila, deoarece acesta va va ajuta sa calculati suma de bani aproximativa pe care o veti cheltui pentru mutarea sediului firmei.
In mod obisnuit, costul unei mutari a firmei include inchirierea sau achizitionarea unor proprietati noi, polite de asigurare noi, constructii care trebuie sa corespunda spatiului caietului de sarcini, toate licentele si permisele necesare administratiei locale si, de asemenea, depozite pentru orice utilitati, cum ar fi apa, telefon, apa si conexiuni la internet.
Orice business care a trebuit sa isi relocheze sediul stie ce pagube de timp si resurse poate genera o mutare neplanificata cum trebuie. Unii proprietari de afaceri au aflat pe pielea lor ca este extrem de detrimental pentru companiile lor ca serviciile sa fie intrerupte pentru o perioada indelungata si a foat necesar sa rezolve diverse probleme in legatura cu mutarea.