Neo Admin - Administrare imobile, Bucuresti si Ilfov
Neo Admin sta la dispozitia dumneavoastra pentru numeroase servicii de administrare completa imobile bucuresti, administrare servicii contabile, administrare financiar-contabila, precum si cu numeroase servicii conexe acestei activitati.
Pentru asociatiile de proprietari din Bucuresti am conceput un pachet de servicii atractiv pentru administrare financiar-contabila. Am creat un serviciu eficient si avantajos pentru clientii nostri, astfel incat ei sa primeasca cu promptitudine toate informatiile necesare privitoare la cheltuieli.
Acest serviciu implica mai multe componente care se numara printre responsabilitatile administratorului unei asociatii de locatari. Tot ceea ce se consuma in spatiile comune ale asociatiei este impartit in mod transparent intre toti membrii asociatiei, cu respectarea legislatiei in domeniu.
In activitatea Neo Admin, atunci cand asiguram servicii de administrare imobile sector 2 sau administrare imobile sector 3, fiecare cheltuiala facuta de administrator pentru o asociatie poate fi urmarita in extrasul ce este pus la dispozitia fiecarui membru, atunci cand este solicitat.
Informare prompta si mai multe metode de plata a intretinerii.
Listele de plata a intretinerii sunt afisate la data fixa in fiecare luna si sunt comunicate tuturor locatarilor, inclusiv in format electronic. Totul este verificat cu rigurozitate de specialistii nostri si de comisia de cenzori a asociatiei de proprietari. Tot ceea ce tine de evidenta platilor, arhiva acestora si aplicarea de sanctiuni pentru intarzierea la plata reprezinta, de asemenea, responsabilitatea noastra.
Dat fiind faptul ca nu toti oamenii se pot prezenta la casierie pentru a achita intretinerea, noi punem la dispozitia lor mai multe metode de plata. Astfel, contributia lunara la intretinere poate fi achitata si prin Internet Banking, in conditii de siguranta maxima. Cei care doresc pot plati si prin agentiile bancare.
Pentru situatiile mai speciale, acolo unde exista penalitati restante, specialistii nostri se vor ocupa de relatia cu furnizorii si vor negocia esalonarea platilor pentru a preintampina sistarea utilitatilor. Un aspect important al activitatii noastre tine de calculul fondului de rulment si al fondului de reparatii si buna administrare a acestor bani. In unele cazuri, reparatiile urgente necesita fonduri pe care administratorul trebuie sa le aiba la dispozitie in vederea remedierii oricarei probleme.
O buna comunicare, cheia succesului nostru.
Buna comunicare cu presedintele asociatiei si cu toti locatarii este unul dintre aspectele la care noi tinem foarte mult. Atunci cand ne este solicitata o informatie, oferim raspuns complet si prompt oricarui locatar al asociatiei, totul justificat de documentele pe care le punem la dispozitia oricui. Avandu-ne ca parteneri, beneficiati de linistea de care aveti nevoie in propria locuinta. Lasati in grija noastra serviciul de administrare servicii contabile si va veti convinge ca totul este pe maini bune.