Luconsult Team - Mentenanta si administrarea sistemului informatic Bucuresti

Administrare computere de birou

Un segment important al oricarui sistem informatic este reprezentat de computerele de birou si portabile, absolut necesare pentru prelucrarea informatiilor specifice fiecarei companii, iar de fiabilitatea acestora depinde, de cele mai multe ori, insasi succesul companiei respective.

Daca functionalitatea computerelor de birou poate facilita calea spre succes, disfunctionalitatea lor sau coruperea datelor stocate in computerele cheie (contabilitate, financiar, marketing, etc) poate conduce uneori la situatii extrem de neplacute sau chiar dezastruoase.

Din acest motiv administrarea computerelor de birou implica responsabilitate dublata de pregatire profesionala si dotare tehnica corespunzatoare. Abordari superficiale de genul "am inteles problema, venim acum sa reinstalam tot", sau "daca se mai blocheaza dati un restart" indeparteaza si mai mult sansa de a descoperi cauza problemelor si conduc cu siguranta, mai devreme sau mai tarziu, la situatii neplacute si uneori, fara iesire.

Pentru administrarea computerelor de birou Luconsult Team este pregatita sa ofere o asistenta complexa care poate fi structura in doua categorii: servicii software si servicii hardware.

Servicii software: 

Inglobeaza o gama foarte larga de operatii incepand cu cele de rutina: instalarea, configurarea si intretinerea sistemului de operare, a diferitelor aplicatii, a dispozitivelor periferice de orice tip, backup-ul datelor stocate in computere de birou acolo unde este cazul, etc, si terminand cu inlaturarea disfunctionalitatilor software care ne solicita intreaga competenta: restaurarea sistemului de operare, a aplicatiilor si datelor stocate pe computere afectate de diverse cauze accidentale (erori hardware imprevizibile, caderi de curent electric, etc).

Servicii hardware:

Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou.