Little London International Academy
Ciclul gimnazial din LLI Academy este acreditat de Ministerul Educatiei, la fel ca nivelurile primar si liceal.
Elevii LLI Academy vor fi pregatiti si certificati sa urmeze treptele superioare în orice institutie de învatamânt din România, dar au si deschiderea si pregatirea necesare pentru a urma orice scoala internationala.
Calitatea actului educational este asigurata prin numarul optim de copii în clasa si atentie acordata fiecarui copil.
Performanta academica este sustinuta si prin punerea în practica a informatiilor însusite de copii în situatii de învatare reala (ateliere de lucru, proiecte, voluntariat).
Ce va propunem (obiectivele educationale)
- Alinierea obiectivelor LLI Academy la nevoile si necesitatile societatii moderne aflata într-o permanenta dinamica;
- Stimularea curiozitatii si nevoii de interogare continua, pentru dezvoltarea competentelor-cheie, dar si a bucuriei de a descoperi si de a învata;
- Formarea deprinderilor de a învata si a acumula cunoastere, individual sau în colaborare, precum si de a aplica aceste deprinderi în domenii diverse;
- Punerea la dispozitie a unui continut international, simultan cu capacitatea de a raspunde unor nevoi si interese locale;
- Instrumente eficiente de evaluare si auto-evaluare;
- Formarea elevilor nostri pentru a deveni cetateni ai lumii moderne.
Centram învatarea pe cercetare, iar metodele profesorilor nostri depasesc barierele memorarii, asigurând întelegerea cunostintelor acumulate si dezvoltarea unor competente indispensabile în societatea actuala.
Elevii nostri au acces la informatii variate care, prin experiment si aplicare, determina profilul elevului si, mai departe, al unui adult adaptat lumii în care se va integra.
Competente-cheie în LLI Academy
- competente de alfabetizare functionala
- competente de comunicare multilingvistica;
- competente STEM;
- competente digitale;
- competente personale, sociale si de autonomie în învatare;
- competente civice;
- competente antreprenoriale;
- competente de expresie culturala.