GS Office Expert - Societate contabilitate si expertiza contabila

Contabilitate completa
  • Evidenta contabila completa si calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat: impozitul pe profit sau pe veniturile micro-întreprinderilor; impozitul pe salarii si contributiile sociale aferente salariilor; taxa pe valoarea adaugata; calcul impozite si fonduri speciale

  • Întocmirea, certificarea si depunerea Bilantului, Contului de Profit si Pierdere si a Raportarilor Semestriale în conformitate cu legislatia romana si regulamentele CECCAR

  • Daca este cazul, solicitarea unor documente suplimentare care sa reflecte realitatea efectuarii unei tranzactii
  • Evidenta sintetica si analitica pentru clienti, debitori, furnizori, creditori si urmarirea acestora

  • Inregistrarea importurilor / exporturilor, achizitiilor / livrarilor intracomunitare

  • Evidenta sintetica si analitica a mijloacelor fixe, calculul amortizarii

  • Asistarea la întocmirea sau editarea Manualului de Politici contabile
  • Controlul secventelor numerice ale documentelor
  • Contabilitatea de gestiune si calculatia costurilor
  • Asistenta la întocmirea inventarierii anuale obligatorii

  • Evidenta obiectelor de inventar

  • Intocmirea registrului de evidente fiscala

  • Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale privind: taxa pe valoarea adaugata, impozitul pe profit sau impozitul pe veniturile micro-întreprinderilor, declaratii aferente salariilor

  • Efectuarea periodica a punctajelor cu administratia financiara pentru a ne asigura ca evidenta contabila în ceea ce priveste impozitele si taxele este în concordanta cu fisa de platitor

  • Informarea Clientului – înainte de raportarea catre organismele abilitate – cu privire la rezultatele obtinute

  • Obtinerea certificatelor fiscale pentru participarea la licitatii sau în alte scopuri solicitate de client

  • Întocmirea raportarilor interne si externe solicitate de Client si management

  • Constatarea si inregistrarea diferentelor cu ocazia inventarierii periodice

  • Inregistrarea deprecierilor de valoare / provizioanelor pentru cheltuieli

  • Asistenta la intocmirea dosarului de inventariere

  • Repartizarea cheltuielilor / veniturilor in avans

  • Întocmirea dosarelor de creditare si de leasing

  • Analiza continutului fiecarui cont contabil

  • Reconcilierea conturilor

  • Elaborare alunara a balantei de verificare