GS Office Expert - Societate contabilitate si expertiza contabila
-
Evidenta contabila completa si calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat: impozitul pe profit sau pe veniturile micro-întreprinderilor; impozitul pe salarii si contributiile sociale aferente salariilor; taxa pe valoarea adaugata; calcul impozite si fonduri speciale
-
Întocmirea, certificarea si depunerea Bilantului, Contului de Profit si Pierdere si a Raportarilor Semestriale în conformitate cu legislatia romana si regulamentele CECCAR
-
Daca este cazul, solicitarea unor documente suplimentare care sa reflecte realitatea efectuarii unei tranzactii
-
Evidenta sintetica si analitica pentru clienti, debitori, furnizori, creditori si urmarirea acestora
-
Inregistrarea importurilor / exporturilor, achizitiilor / livrarilor intracomunitare
-
Evidenta sintetica si analitica a mijloacelor fixe, calculul amortizarii
-
Asistarea la întocmirea sau editarea Manualului de Politici contabile
-
Controlul secventelor numerice ale documentelor
-
Contabilitatea de gestiune si calculatia costurilor
-
Asistenta la întocmirea inventarierii anuale obligatorii
-
Evidenta obiectelor de inventar
-
Intocmirea registrului de evidente fiscala
-
Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale privind: taxa pe valoarea adaugata, impozitul pe profit sau impozitul pe veniturile micro-întreprinderilor, declaratii aferente salariilor
-
Efectuarea periodica a punctajelor cu administratia financiara pentru a ne asigura ca evidenta contabila în ceea ce priveste impozitele si taxele este în concordanta cu fisa de platitor
-
Informarea Clientului – înainte de raportarea catre organismele abilitate – cu privire la rezultatele obtinute
-
Obtinerea certificatelor fiscale pentru participarea la licitatii sau în alte scopuri solicitate de client
-
Întocmirea raportarilor interne si externe solicitate de Client si management
-
Constatarea si inregistrarea diferentelor cu ocazia inventarierii periodice
-
Inregistrarea deprecierilor de valoare / provizioanelor pentru cheltuieli
-
Asistenta la intocmirea dosarului de inventariere
-
Repartizarea cheltuielilor / veniturilor in avans
-
Întocmirea dosarelor de creditare si de leasing
-
Analiza continutului fiecarui cont contabil
-
Reconcilierea conturilor
-
Elaborare alunara a balantei de verificare