Euroexpert Total Consulting Servicii financiar-contabile Bucuresti

Tarifele noastre orientative

OFERTA SERVICII CONTABILE

 

Firma de contabilitate Euroexpert Total Consulting vine in sprijinul afacerii dumneavoastra cu tarife competitive si flexibile, acestea putand varia in functie de tipul serviciului pe care il oferim, de volumul si de complexitatea afacerii dumneavoastra. Tarifele noastre orientative sunt prezentate in continuare sub forma unor pachete de servicii de contabilitate dupa cum urmeaza :

Pachetul Standard 1 – 99 lei 

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 0 – 27.000 lei;
  • Nr.de salariati 0;
  • Firma este neplatitoare de tva.

Pachetul Standard 2 – 199 lei 

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 0 – 55.000 lei;
  • Nr.de salariati 1- 2 ;
  • Firma este neplatitoare de tva.

Pachetul Standard 3 – 299 lei 

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 27.000 – 120.000 lei;
  • Nr.de salariati 1- 5 ;
  • Firma este platitoare de tva.

Pachetul Standard 4 – 399 lei 

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 55.000 – 500.000 lei;
  • Nr.de salariati 1- 8 ;
  • Firma este platitoare de tva.

Pachetul Profesional 1 – 499 lei 

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 100.000 – 700.000 lei;
  • Nr.de salariati 1- 12 ;
  • Firma este platitoare de tva.

Pachetul Profesional 2 – 699 lei 

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 150.000 – 1.000.000 lei;
  • Nr.de salariati 1-25;
  • Firma este platitoare de tva.

Pachetul Profesional 3 – 899 lei

  • Pentru firme cu cifra de afaceri intre 200.000 – 1.500.000 lei;
  • Nr.de salariati 1-30;
  • Firma este platitoare de tva.
  • Achizitii intracomunicatare sau importuri-exporturi de marfa.

Ce includ aceste pachete si cum se stabileste pretul?Serviciile contabile incluse in pachete sunt:

  • inregistrarea contabila a tuturor actelor;
  • evident lunara a jurnalului de cumparari, evident furnizorilor;
  • evident lunara a jurnalului de vanzari, evident clientilor;
  • inregistrarea documentelor financiare in registrul de casa ( jurnal incasari-plati in numerar in partida simpla);
  • inregistrarea documentelor financiare in registrul de banca ( jurnal incasari-plati prin banca in partida simpla);
  • stabilirea obligatiilor de plata;
  • efectuarea inchiderilor lunare, balante de verificare, registrul jurnal;
  • intocmirea tuturor declaratiilor lunare, trimestriale, anuale;
  • depunerea declaratiilor pe suport de hartie si/sau pe suport electronic;
  • transmiterea declaratiilor cu semnatura electronic;
  • intocmirea dosarelor de personal, state de salarii, pontaje, fise de post, adeverinte medicale;
  • intocmirea unor situatii catre terti (banca, firma de leasing, etc.);
  • intocmirea registrelor contabile obligatorii
  • etc.

Pretul serviciilor pe fiecare pachet este valabil pentru o activitate mediepentru conditiile de delimitare respective. Ele se vor stabili cu exactitate pentru fiecare firma in functie de volumul de activitate efectiv si in special in functie de informatiile / raportarile solicitate de catre patronat.

Consideram ca nu se poate face o delimitare stricta cu preturi fixe, prin urmare toate ofertele sunt negociabile.

 

OFERTA SERVICII RESURSE UMANE

 

Serviciile de externalizare  a proceselor de resurse umane presupun preluarea de catre un furnizor extern a unei functii de  resurse umane. Euroexpert Total Consulting poate face acest lucru si va poate asigura ca functia de resurse umane va fi indeplinita adecvat, in conformitate cu legea si in acord cu cele mai bune practici din domeniu, la cel mai bun raport calitate/pret.

Euroexpert Total Consulting va pune la dispozitie experienta specialistilor sai in resurse umane si in consultant juridical si va ofera support pentru solutionarea litigiilor in domeniul legislatiei muncii. Tarifele noastre orientative sunt prezentate in continuare sub forma unor pachete de servicii de resurse umane dupa cum urmeaza:

Pachetul Resurse Umane 1 – 49 lei

  • Pentru firme cu 1-5 salariati;
  • Pachetul include intocmirea de contracte de munca si transmiterea datelor  in revisal catre ITM;
  • Intocmirea dosarului de salariat;
  • Intocmirea de acte aditionale, decizii de incetare si suspendare a contractelor de munca.

Pachetul Resurse Umane 2 – 79 lei

  • Pentru firme cu 1-8 salariati;
  • Pachetul include intocmirea de contracte de munca si transmiterea datelor  in revisal catre ITM;
  • Intocmirea dosarului de salariat;
  • Intocmirea de acte aditionale, decizii de incetare si suspendare a contractelor de munca.

Pachetul Resurse Umane 3  – 9 lei/ salariat

  • Pentru firme cu 10 - 20 salariati;
  • Pachetul include intocmirea de contracte de munca si transmiterea datelor  in revisal catre ITM;
  • Intocmirea dosarului de salariat;
  • Intocmirea de acte aditionale, decizii de incetare si suspendare a contractelor de munca.

Pachetul Resurse Umane Profesional  1 – 8 lei/ salariat

  • Pentru firme cu 20 - 35 salariati;
  • Pachetul include intocmirea de contracte de munca si transmiterea datelor  in revisal catre ITM;
  • Intocmirea dosarului de salariat;
  • Intocmirea de acte aditionale, decizii de incetare si suspendare a contractelor de munca.

Pachetul Resurse Umane Profesional  2 – 7.5 lei/ salariat

  • Pentru firme cu 30 - 50 salariati;
  • Pachetul include intocmirea de contracte de munca si transmiterea datelor  in revisal catre ITM;
  • Intocmirea dosarului de salariat;
  • Intocmirea de acte aditionale, decizii de incetare si suspendare a contractelor de munca.

Ce includ aceste pachete si cum se stabileste pretul?

Serviciile incluse in aceste pachete sunt:

  • intocmirea tuturor actelor aferente angajarii si lichidarii salariatilor;
  • intocmirea documentelor aferente modificarii contractelor de munca;
  • intocmirea diverselor adeverinte pentru salariati;
  • completare si transmitere Revisal.

La cerere putem elabora contracost, impreuna cu factorii responsabili din societate, contractul colectiv de munca, regulamentul intern, fisele de post, criteriile de performanta, etc. Putem asigura de asemenea recrutare de personal.Serviciile Revisal pot fi contractate si separat de cele de resurse umane.

  La stabilirea tarifului pe fiecare contract se va tine cont de specificul activitatii si de fluctuatia de personal si de numarul modificarilor pe luna, toate tarifele fiind negociabile.