Euro Meters - Constructii civile, agricole si industriale, Bucuresti

Lucrari conexe pentru autostrazi

Cand vorbim de executia lucrarilor de drumuri, consideram fundamentala cunoasterea pana la detaliu a fiecarei etape si ne bazam pe tehnicieni calificati in cele mai noi tehnologii.

Fiabilitatea lucrarilor este garantata de respectarea metodelor constructive, insotite de tehnologii si echipamente performante.

Descrierea produselor si serviciilorProdusCategorieAplicareRigole si santuriProfile triunghiulare sau trapezoidale pentru aplicarea in drumuri, parcuri sau aeroporturiCanal de scurgere longitudinalTip New JerseyProfile simetrice sau asimetriceDispozitive de protectie pentru lucrari de drumuriRigole si santuriRigole si santuri cu caneluri superioare incorporateCanal de scurgere longitudinal al drumurilor, in special asociat cu dispozitivele de protectie precum New JerseyRigole si santuriMai multe dimensiuniCanal de scurgere longitudinalBorduriMai multe dimensiuni si geometriiDispozitive de semnalizare si delimitare, in special pentru trotuare, parcari, curbeCanaleConform cu cererile clientului Dale de beton Fundatii pentru elemente prefabricateTehnologie: Descriere

Betonul este descarcat de un autocamion si condus in interiorul matritei glisante printr-o banda transportoare sau snec.

in mod traditional, betonul este alimentat prin benzi transportoare. Pot fi montate pe lateralele echipamentului in directia in care acesta se deplaseaza. Astfel autocamionul este pozitionat pentru manevra de descarcare diagonal cu echipamentul. Apoi, in matrita, prin utilizarea vibratoarelor integrate in echipament, betonul ia forma finala.

in cazul nostru, snecul are avantajul amestecarii continue a betonului, evitand segregarile. De asemenea, rezerva de beton care se acumuleaza in snec asigura continuitatea turnarii cand alimentarea cu beton este intrerupta. Alt avantaj al acestui sistem este ca poate fi montat la un unghi pe verticala superior benzii transportoare. Iar in timpul procesarii betonului, chiar de cand intra in echipament, acesta este vibrat folosind vibratoare integrate care permit o finisare perfecta.

Tehnologie: Avantaje

  • Economica, versatila, cu o gama variata de forme.
  • Precizie si calitate net superioare metodei clasice.
  • Polivalenta si adaptata unei diversitati de aplicatii in constructia de trotuare, strazi pana la 4 metri, precum si a oricarui profil din beton. Rata superioara de productie asigurata printr-o singura trecere.
  • Mulaje optimizate si adaptate pentru fiecare profil de beton.

Tehnologie: Echipament

  • Echipamentul lucreaza pe senile si este ideal pentru lucrari continue.
  • Structurile modulare permit asamblarea rapida a mai multor matrite.
  • Alimentarea continua cu beton permite o productivitate net superioara solutiei clasice.
  • Folosind dispozitive de generatie noua, echipamentele noastre, prin senzori si alte sisteme automatice, asigura calitatea superioara a produsului final.

Avantajele tehnologiei noastreMetoda Clasica (Manuala)Metoda Noastra (Mecanizata)Prelucrarea manuala nu permite vibrarea si finisarea uniforma a suprafetei betonului, iar calitatea produsului finit este inferioara.Procesul automat de transport si vibrare continua a betonului, precum si calitatea superioara a mulajelor conduc la un nivel de finisare final net superior.Din cauza numeroaselor operatiuni necesare (montajul si fixarea formelor, turnarea betonului si imprastierea, finisarea betonului), cu o echipa de minim 10 muncitori se pot realiza maxim 80 metri liniari pe zi.Prin metoda noastra, daca exista un flux continuu de beton, se pot realiza chiar si 1200 metri liniari de rigola pe zi.Din cauza numeroaselor operatiuni consumatoare de manopera, a consumului de materiale aditionale si a costurilor cu mobilizarea si supravegherea muncitorilor, rezulta costuri indirecte si costuri de productie foarte ridicate.Datorita consumului redus de manopera (un operator si 2 muncitori necalificati), precum si datorita versatilitatii utilajului, rezulta costuri de productie reduse.