My First English Adventure - Gradinita Otopeni

Curriculum

Educatia copiilor este misiunea Gradinitei My First English Adventure, impreuna cu oferirea unui mediu sigur si apropiat fiecarui copil. Centrul ofera programe bilingve care servesc educatiei copiilor aflati in diverse etape de dezvoltare. Parintii trebuie sa inteleaga unicitatea fiecarui copil: sunt copii mai timizi, mai tacuti si carora le place sa-si petreaca timpul deprinzand noi aptitudini si invatand lucruiri noi, in timp ce alti copii sunt plini de energie si invata "din mers". Centrul nostru si activitatile pe care le desfasuram sunt concepute sa satisfaca nevoile specifice fiecarui copil.

Programa Gradinitei My First English Adventure are la baza invatarea prin experimentare, tematica dezvoltata fiind "traita" nemijlocit de copiii care se bucura si invata in acelasi timp, fiind angajati in experiente variate care ii ajuta sa-si dezvolte simultan capacitatile ligvistice, artistice, senzoriale, de gandire matematica etc...

Invatarea pornind de la o tematica bine selectata si adaptata varstei le ofera copiilor posibilitatea de a explora ei insisi, in profunzime, aspecte variate,  ceea ce-i face familiari cu tematica respectiva si le ofera incredere in cunostintele lor. Pornind de la o anumita tema, profesorii construiesc centre de invatare unde copii pot experimenta si isi pot largi orizontul de cunoastere.  

Un punct de noutate oferit de Gradinita noastra este educatia bilingva. Incepand cu varsta de 18 luni, copiii experimenteaza limba engleza pe toate perioada gradinitei. Engleza este parte integranta a activitatilor zilnice. Copii sunt foarte receptivi la invatarea unei a doua limbi, inca de la varste foarte fragede. In plus, s-a demonstrat ca copiii bilingvi au o mai buna putere de concentrare decat cei care cunosc doar o singura limba.

Temele nostre si activitatile prin care le transpunem in lumea copiilor sunt comunicate saptamanal parintilor. Evaluarea copiilor este o activitate continua la care participa intregul personal. Parintii sunt invitati de doua ori pe parcusul fiecarui an scolar pentru a discuta cu profesorii evolutia copiilor lor. Discutii informale sunt posibile in orice moment.