Dankara administrare imobile Bucuresti - Ilfov

Administrare completa

Administrare completă ( Contabilitate + Casierie + Tehnic )

  • întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale
  • întocmirea Registrelor Jurnal, Casă ?i Bancă
  • realizarea ?i actualizarea Registrelor de Eviden?ă Fond Rulment ?i Fond Reparti?ii înconformitate cu prevederile legale
  • întocmirea ?i depunerea declara?iilor fiscale pentru remunera?i asocia?iei la AdministraţiaFinanciară de care apartine Asocia?ia.
  • încasarea cotelor de întretinere aferente fiecarei unită?i locative
  • preluarea sesizărilor venite din partea proprietarilor
  • activită?i de verificare a stării subsolului, cailor de acces în imobil, palierelor ?i a ghenelor
  • întocmirea ?tatelor de plată pentru remunera?ii Asocia?iei
  • întocmirea foilor de vărsământ / ordine de plată
  • întocmirea referatelor de necesitate ?i prezentarea ofertelor, privind interven?iile la par?ilecomune solicitând acordul Comitetului ?i/sau Pre?edintelui pentru interven?ii
  • supunerea în aten?ie Comitetului Executiv al Asocia?iei de Proprietari a ofertelor pentruefectuarea lucrărilor de între?inere ?i repara?ii în conformitate cu procedura prevazută destatutul Asocia?iei
  • afi?area listelor lunare de plă?i – în urma aprobării date de catre cenzorul Asocia?iei ?iPre?edinte a listelor de încasare a cotelor de între?inere
  • verificarea periodică a contoarelor de apă din apartamente
  • ridicarea de la sediul Beneficiarului facturilor furnizorilor de utilită?i sau prestatorilor de servicii
  • plata facturilor către furnizorii de utilită?i ?i prestatorii de servicii
  • efectuarea pla?ii personalului angajat al Asocia?iei la datele stabilite de comun acord, dacăsitua?ia financiară a Asocia?iei permite aceasta
  • verificarea func?ionării corespunzatoare a instala?iilor electrice de pe par?ile comune
  • aprovizionarea cu materiale pentru cură?eine ?i consumabile
  • în timpul programului, prevăzut în contract, verificarea personalului ce prestează servicii înfolosul Asocia?iei
  • colectarea ?i constatarea reclama?iilor venite din partea proprietarilor ce vizează par?ilecomune
  • executarea lucrărilor / interven?iilor numai după se ce prime?te acordul în scris din parteaorganelor de conducere ale Asocia?iei, dacă nu există o alta conven?ie în acest sens
  • participarea la recep?ia lucrărilor în urma solicitării Comitetului Executiv al Asocia?iei cenominalizează comisia de recep?ie la terminarea lucrărilor
  • distribuirea la fiecare cutie po?tală, lunar, fi?a analitică a apartamentului (în func?ie de situa?iafinanciara asocia?iei), precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fi?e citiriindec?i apometre,fi?e caldură, etc.)
  • acces online pentru proprietari

Tariful perceput de către societatea noastră pentru activitatea de administrare financiara a imobilului este NEGOCIABIL, urmând ca aceasta sumă să fie repartizată fiecarui apartament pe cota parte indiviză.

Casa ta este foarte importantă pentru a o lăsa pe mâna oricui! Ne caracterizează siguran?a ta, reducerea cheltuielilor ?i promptitudinea noastră.