Confidence Accounting Solutions - Contabilitate si consultanta financiara, Bucuresti

Salarizare

Confidence Accounting Solutions sustine si usureaza munca angajatorului oferind suport pentru calculul salariilor, intocmirea documentelor pentru plata catre salariati, intocmirea si depunerea declaratiilor si a ordinelor de plata privind contributiile.

 

In cadrul unei companii salariatii reprezinta una din resursele principale dar, in acelasi timp, o resursa greu de administrat din cauza particularitatilor si a temperamentului fiecarui individ.  Calculul eronat al beneficiilor salariale poate crea un dezechilibru major in cadrul colectivului de lucru in primul rand prin pierderea increderii acordate angajatorului si aparitia suspiciunii ca societatea nu are suficient control asupra datelor. Mai mult, organele de control abilitate pot dispune sanctiuni severe pentru erorile aparute in calcularea si acordarea beneficiilor salariale.  Pentru a evita aparitia acestor situatii venim in sprijinul dumneavoastra cu specialisti in domeniul salarizarii, pregatiti pentru a va oferi cele mai avantajoase solutii si suport pentru punerea lor in prectica.Compania noastra va ofera suport si consultanta pentru a reduce atat timpul alocat si costurile aferente procesului de salarizare cat si informarea dumneavoastra cu privire la corectitudinea calculului timpului de lucru si a salariului  venind in intampinarea dumneavoastra cu urmatoarele servicii de administrare personal:

  • Verificarea pontajelor si a concordantei lor cu prevederile existente in contractele individuale de munca;
  • Calculul salariilor, intocmirea statelor de plata si a fluturasilor de salariu;
  • Calculul sporurilor si adausurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal,
  • spor de noapte, bonusuri de performanta;
  • Calculul concediilor de odihna si al concediilor medicale;
  • Calculul retinerilor si popririlor salariale;
  • Auditul documentelor privind dovada calculului salariilor si acordarea drepturilor catre salariati;
  • Intocmirea si transmiterea catre client a ordinelor de plata;
  • Informarea periodica a clientului cu privire la situatia platilor catre BS si BASS;
  • Furnizarea de informatii pentru intocmirea rapoartelor statistice interne;
  • Intocmirea rapoartelor solicitate de client privind salarizarea;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor  la organele competente;
  • Intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS privind concediile si indemnizatiile sociale de sanatate, urmarirea stagiului de verificare a dosarului de catre CAS;

Prin externalizarea activitatilor salarizare catre societatea noastra, beneficiati de suportul echipei noastre de specialisti cu expertiza in legislatia muncii si salarizare, fiscalitate, managementul resurselor umane, precum si de o experienta bogata in proiectarea si administrarea structurilor de salarii si beneficii, in companii din diferite domenii de activitate.