CNM Eval Consulting - consultanta in afaceri Bucuresti

Consultanta in management

Pentru a veni in sprijinul managerilor, CNM EVAL CONSULTING pune la dispozitia acestora servicii care ii ajuta sa optimizeze procesele relationale si sa creasca profitabilitatea Companiei:

  • Elaborarea de strategii si politici de marketing si integrarea acestora in strategia si politica de ansamblu a Companiei
  • Organizarea, documentarea si coordonarea procesului de marketing la nivelul Companiei
  • Managementul procesului de marketing la nivelul Companiei
  • Promovarea generala a produselor, serviciilor si capabilitatilor tehnice si tehnologice ale Companiei prin: organizarea participarii la targuri, expozitii, seminarii, conferinte si misiuni economice interne si internationale, organizarea de prezentari specifice de concepte, organizarea de prezentari si demonstratii cu produse noi, promovarea de produse specifice catre clienti tinta, etc.
  • Promovarea imaginii Companiei prin: realizarea de cataloage si de CD-uri de prezentare; realizarea, pentru actiuni punctuale, de brosuri, postere, prezentari; propagarea unei imagini coerente si constante a ce este si ce face Compania catre posibili clienti precum si catre potentiali parteneri pentru anumite domenii; propuneri de activitati, derulari de activitati, prezentari, etc.
  • Prospectarea pietelor, evaluarea exigentelor si cerintelor clientilor in ceea ce priveste competitivitatea produselor si serviciilor oferite, evaluarea concurentei si a produselor concurente, propuneri pentru personalizarea ofertelor
  • Realizarea de analize SWOT pentru a identifica punctele tari si punctele slabe ale companiei precum si amenintarile si oportunitatile oferite de mediu
  • Identificarea si evaluarea preliminara a potentialilor parteneri (clienti, furnizori, colaboratori)
  • Organizarea derularii de actiuni promotionale pe plan intern si extern; Achizitia, inregistrarea, prelucrarea, stocarea, disponibilizarea si difuzarea informatiilor de marketing si a bazelor de date necesare procesului decizional la nivelul Companiei
  • Intocmirea si actualizarea bazelor de date privind relatiile cu partenerii (domenii de activitate, produse si servicii oferite, activitati comune, oportunitati pentru noi afaceri, persoane de contact, etc.)