Cleanpro curatenie Bucuresti, Ilfov
Curatenie birouri | Curatenie birouri Bucuresti | Firma curatenie birouri Bucuresti |
Cea mai mare parte a zilei ne-o petrecem la birou. Un spatiu curat si proaspat este la fel de vital pentru angajati ca si pentru clientii care va viziteaza. Prima impresie este adesea decisiva, iar starea in care se afla sediul firmei este adesea adevarata carte de vizita pentru afacerea dumneavoastra.
Prin urmare, curatenia birourilor trebuie sa se faca cu la fel de multa constiinciozitate ca si curatenia la domiciliu. De asemenea la Cleanpro puteti opta si pentru alte servicii cum ar fi: curatenie hale industriale, curatenie dupa zugravit si curatenie dupa renovare.
Curatenie birouri Bucuresti – De ce Cleanpro?
Serviciile de curatenie profesionale sunt accesibile si va scutesc de grija angajarii de personal specializat si a investitiei in echipamente si consumabile costisitoare.
Spatiile de birouri necesita o aspirare si curatare in profunzime, dar si o dezinfectare la fel de minutioasa. Acestea sunt vitale pentru a elimina riscul imbolnavirilor la locul de munca.
Specialistii in curatenia birourilor Cleanpro sunt instruiti pentru a furniza servicii la cele mai ridicate standarde. Stim cat de importante sunt atat atentia la detalii, cat si folosirea produselor si tehnicilor de dezinfectare potrivite.
Cleanpro va ofera servicii complete de curatenie generala (lunara sau saptamanala), curatenie curenta (zilnic – inainte, in timpul sau dupa program) sau permanenta (ori de cate ori este nevoie).
Curatenie birouri Bucuresti – Ce servicii oferim
Pachetul standard de curatenie de intretinere pentru birouri include:
- Aspirarea cailor de acces din birouri;
- Aspirarea tuturor suprafetelor acoperite sau neacoperite (parchet, mocheta, linoleum);
- Curatarea si spalarea pardoselilor dure (gresie, marmura);
- Curatarea scarilor interioare si exterioare (specifice si curateniei industriale);
- Stergerea prafului, curatarea intregului mobilier si a echipamentelor de birou cu solutii antistatice;
- Spalarea geamurilor, pervazurilor, usilor si tocariei;
- Curatarea si dezinfectarea grupurilor sanitare;
- Dezinfectarea si curatarea bucatariei;
- Curatarea clantelor, intrerupatoarelor si aparaturii de birou (telefoane, fax, imprimante, monitoare s.a.);
- Eliminarea gunoiului menajer;
- Aprovizionarea cu consumabile pentru grupurile sanitare (sapun lichid, hartie igienica, prosoape hartie, saci menajeri);
- Stergerea corpurilorde iluminat, difuzoarelor, instalatiilor de aer conditionat, caloriferelor;
- Stergerea prafului de pe ramele tablourilor, partea superioara a mobilierului, indepartarea pinzei de paianjen, curatarea peretilor, tavanelor;
- Tratarea cu solutii protectoare a suprafetelor de lemn, sticla, aluminiu, inox;
- Curatarea prizelor si plintelor.
- La cerere, asiguram si curatarea covoarelor prin samponare uscata sau curatarea mecanica a pardoselilor cu masina monodisc, decapare.
- De asemenea, oferim si servicii de curatare profesionista a canapelelor si fotoliilor.
Curatenie birouri Bucuresti – Dotare si profesionalism
Nu facem nici un rabat de la calitate. De aceea echipa Cleanpro are in dotare cele mai bune solutii de curatenie, oferite de cele mai reputate firme de pe piata.
Folosim tehnologie de inalta performanta: echipamente de spalare-aspirare, echipamente monodisc si monoperii profesionale.
Curatenie birouri Bucuresti – Servicii personalizate
Echipa Cleanpro va respecta bugetul, afacerea si timpul. Tocmai de aceea oferim flexibilitate in alegerea celor mai convenabile solutii de curatenie. Totul la preturi fara rival, adaptate nevoilor dumneavoastra.
Nu trebuie decat sa ne contactati si sa ne oferiti cateva informatii de baza: numarul de metri al locatiei, tipul de curatenie dorit (curatenie dupa constructor, curatenia spatiilor comerciale generala sau de intretinere), gradul de murdarie, perioada sau data in care se doreste a se efectua curatenia, adresa locatiei, numarul de angajati ce isi presteaza activitatea in cazul cladirilor de birouri sau al institutiilor.
Reduceri, gratuitati sau bonusuri in cazul semnarii unui contract pe o perioada de cel putin 12 luni (valabil pentru firme sau institutii)!