Cellini Service - Reparatii ceasuri, pendule Bucuresti
Cellini este agent oficial al unor marci prestigioase de ceasuri, recunoscute pentru calitatea si excelenta lor, precum Tissot, Swatch, Flik Flak, Calvin Klein watches & jewelry, Longines, Rado, Bell & Ross, Corum, Graham, Breitling, Omega, Hublot, Breguet, Blancpain, Jaquet Droz, Cartier, Vacheron Constantin, la care se adauga renumite branduri de bijuterii precum Faberge, Maria Granacci, Eva Nobile, Carezze, Dogma Uomo, Furrer Jacot, Rossonero. Portofoliul este completat de celebrele instrumente de scris Davidoff, obiecte din piele produse de aceeasi companie, umidificatoare pentru trabucuri, windere Buben & Zorweg si Underwood London.
Va garantam calitatea si originalitatea produselor achizitionate de pe site-ul nostru sau din magazinele Cellini, aceste articole fiind realizate conform celor mai stricte norme de siguranta si fiabilitate, fiind supuse unui control de calitate foarte riguros.
De asemenea, garantam o incidenta foarte scazuta a aparitiei defectelor de materiale sau fabricatie in conditiile unei utilizari normale, de pana la 5 ani de la data achizitiei, in functie de garantia internationala oferita de producator, ce este mentionata in certificatul de garantie.
Prin garantia oferita asiguram drepturile consumatorilor conferite prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor.
In cazul in care constatati orice lipsa de conformitate a produsului achizitionat de pe site-ul nostru in termenul indicat in certificatul de garantie a produsului, va rugam sa transmiteti cererea dumneavoastra de solutionare catre Centrul de Service Cellini, impreuna cu produsul defect.
Adresa Centrului de Service Cellini:
S.C. CHRONOSTYLE INTERNATIONAL S.A.Bd. Unirii, nr.6, bl. 8C, sector 4, Bucuresti
tel. 021.336.25.08
email: garantie@cellini.ro
Program de lucru cu publicul:
Marti, Miercuri: 10:00 - 18:00Joi: 12:00 - 20:00Vineri: 14:00 - 18:00Sambata - Luni: inchis
In cazul trimiterii produsului defect prin firma de curierat, cheltuielile de transport vor fi suportate de catre cumparator.
Pentru a beneficia de garantia oferita produsului, va rugam ca acesta sa prezinte elementele de identificare intacte (cod si serie), sa fie insotit de certificatul de garantie, copie a facturii fiscale, ambalajul original si toate accesoriile aferente.
Certificatul de garantie internationala oferita de producator este parte integranta a certificatului de garantie emis de Cellini si il va insoti in mod obligatoriu la Centrul de Service.
Conform legilor in vigoare, solutionarea cererii/reclamatiei cu privire la produsul aflat in garantie se efectueaza in termen de maximum 15 zile calendaristice de la primirea produsului in service, prin repararea, inlocuirea cu un produs echivalent (atunci cand repararea nu este posibila) sau restituirea totala sau partiala a contravalorii produsului achitate la achizitionare (in cazul in care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare, respectiv inlocuire).
Aducerea la conformitate a produsului defect va fi realizata gratuit in perioada mentionata in certificatul de garantie, in conditiile prezentarii tuturor elementelor mentionate mai sus si in conditiile utilizarii si intretinerii corecte a produsului.
In cazul in care, la predarea produsului defect catre Centrul de Service, se constata ca deficienta reclamata nu este acoperita de garantie, reparatia se va efectua contra cost, in baza procesului verbal de evaluare a reparatiei si primirii acordului dumneavoastra scris.
Ne rezervam dreptul de a modifica sau adapta conditiile de garantie in orice moment, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Garantia pentru ceasuri:
Termenul de garantie poate varia intre 24 – 60 luni, in functie de politica comerciala stabilita de fiecare producator si prevazuta in Certificatul de Garantie care insoteste produsul.
In cazul ceasurilor quartz, valabilitatea garantiei pentru baterie este de 30 de zile de la data achizitiei produsului.
Garantia internationala oferita ceasurilor se refera la mecanismul produsului si nu cuprinde: geamul, cureaua sau bratara, materialul carcasei si bateria pentru modelele cu mecanism quartz.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
- Defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. aplicarea de socuri puternice, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice etc.);
- Nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
- Defectiunile mentionate in prezentul certificat si cauzate de interventii facute de persoane neautorizate de importator;
- Deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
- Deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau materialului bratarilor metalice sau a curelelor din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
- Reclamatia nu este insotita de prezentarea certificatului de garantie emis de catre Chronostyle International S.A, de certificatul de garantie internationala emisa de catre producatorul ceasului dumneavoastra, precum si de o copie a facturii emise la data achizitionarii. Lipsa facturii fiscale si a certificatului de garantie atrage dupa sine anularea dreptului la reparatie gratuita.
- Asupra produsului s-a intervenit intr-un service neautorizat de catre producator.
Va recomandam ca, inclusiv dupa expirarea perioadei de garantie mentionate in certificate, sa apelati la centrul nostru specializat pentru orice interventii asupra produsului. Echipa Centrului de Service Cellini este formata din experti ceasornicari formati in Elvetia, pasionati de orologerie si cu experienta indelungata, autorizati sa efectueze reparatia sau mentenanta corespunzatoare a produsului dumneavoastra.
Recomandari:
Functionarea optima a ceasului dumneavoastra e garantata in conditiile respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere.
Pentru ca ceasul dumneavoastra sa functioneze normal, va recomandam sa faceti o verificare a etanseitatii cel putin o data la 12 luni (preferabil inaintea sezonului cald) sau in cazul in care a suferit un soc puternic. De asemenea, se recomanda efectuarea unei revizii tehnice la fiecare 2 ani in centrele de service autorizate.