Automatico - diagnoza si reparatii cutie automata de viteze

Reparatii cutii cu dublu ambreiaj (DSG)

Le intalnim sub denumirea comerciala:

7-G DCT la Mercedes
S Tronic la Audi,
Powershift la Ford
 

Cutiile DSG au devenit din ce in ce mai intalnite pe autovehiculele din zilele noastre datorita eficientei superioare cutiilor planetare. Ele sunt la baza cutii manuale cu actionare hidraulica si dublu ambreiaj.

 

Desi ca si concept par simple, defectele care apar sunt diverse si de cele mai multe ori greu de depistat.

 

Avem o vasta experienta care ne permite sa oferim solutii de reparatie pentru majoritatea defectelor care pot aparea:

reparatii mechatronic(inlocuiri electrovalve/reparatii calculatoare)
inlocuire dublu ambreiaj(necesita dispozitive speciale de reglaj si o procedura aparte, fara de care nu se poate garanta o functionare corecta si de durata)
inlocuire volanta
inlocuire simeringuri, rulmenti, pinioane
rescriere software sau instalare upgrade de soft
 
Cutiile DSG reprezinta un mare pas inainte in ceea ce priveste timpul redus de schimbare a vitezelor si a imbunatatirii consumului. Cu toate acestea un sofer mai exigent va simti intotdeauna ca mai este loc de imbunatatiri pentru un condus mai agreabil.

 

Astfel prin parteneriatul cu TVS Engineering, firma specializata in reparatii si tuning cutii DSG din Olanda, putem oferi posesorilor de DSG(Skoda, Volkswagen si Audi), software-uri optimizate care ofera avantaje precum:

prelungeste viata cutiei si a dublu ambreiajului, marind presiunea de apasare a discurilor de ambreiaj
modifica modul de schimbare a treptelor in Drive (D) si anume alege treapta de viteza care sa se potriveasca perfect cu viteza masinii si cuplul motor soferul simtind astfel mai putine ezitari/intarzieri ale cutiei de viteze
modifica caracteristica de fabrica in care la 60km/h treapta a 7 –a este déjà cuplata(la DSG 7). A 7-a treapta va fi cuplata la 80km/h
reactiveaza treapta a-1-a la viteze sub 15km/h reducand astfel mult uzura ambreiajului pentru treptele 2/4/6 si elimina astfel tremuratul care se simte in treapta a 2-a in viraje la viteze foarte mici
modifica modul S care este foarte agresiv intr-un D mai sportiv si cu intr-adevar placut de condu