Agva Consulting - Evidenta contabila financiara si de gestiune, Bucuresti
Resurse umane si salarizare
Firma de contabilitate S.C. AGVA CONSULTING S.R.L. va asigura cu promptitudine si profesionalism si de o calitate ireprosabila toata gama de servicii de evidenta contabila financiara si de gestiune, servicii de personal si salarizare, servicii de consultanta fiscala, servicii de expertiza contabila, servicii de audit, servicii de recrutare de personal pentru departamentul de contabilitate, servicii de organizare a activitatii de evidenta contabilitate, servicii de supervizare a activitatii de evidenta contabilitate, servicii de refacere evidenta contabila, servicii de protectia muncii si de medicina muncii, servicii de consultanta pentru afaceri si management.
Servicii de resurse umane si salarizare
- preluarea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii;
- intocmirea statelor de salarii;
- comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor;
- intocmirea/depunerea tuturor declaratiilor aferente salariilor;
- intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal;
- intocmirea actelor aditionale, deciziilor sau altor acte specifice si transmiterea acestora in Revisal;
- intocmirea/depunerea fiselor fiscale;
- consultanta privind legislatia muncii;
- intocmirea dosarului de personal;
- intocmirea fiselor de post;
- consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna;
- consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii;
- depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS aferente concediilor medicale;
- eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor;
- asistare la contoalele efectuate de catre ITM
NOTA: in vederea asigurarii serviciilor de protectia muncii si medicina muncii putem recomanda o firma colaboratoare.
La operatiunile mai sus prezentate se adauga toate operatiunile specifice activitatii de resurse umane si salarizare, in scopul obtinerii unei evidente contabile de o calitate ridicata, evidenta contabila care sa vina in ajutorul conducerii societatii la fundamentarea deciziilor de organizare a activitatii pentru o profitabilitate crescuta si pentru evitarea eventualelor probleme in cazul controalelor fiscale.