Admin Solutions - Specialisti in administrare imobile Ilfov

Contabil

Intocmirea corecta, in conformitate cu legislatia in vigoare, a listelor lunare de plata este un lucru elementar. Cu toate acestea, listele de plata sunt cel mai mare generator de discomfort intre locatari si administrator. Datorita atentiei la detalii si a focusului pe intocmirea corecta a documentatiei, expertii nostri reusesc sa livreze registre corecte si complete asociatiilor de proprietari.

Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii.
Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare.
Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari.
Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietari.
Emiterea notelor de plata in format electronic si fizic.
Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare.
Introducerea indecsilor de apa in baza tabelului transmis.