Administratie blocuri Bucuresti

Administratie imobile

I. Administrare Financiar-Contabila: 
1) Organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla, folosind mijloace informatice si soft personalizat, cu aplicarea legislatiei in vigoare.
 2) Solicitarea facturilor de la furnizorii si prestatorii de servicii.
 3) Achitarea tuturor facturilor catre furnizorii si prestatorii de servicii. 
4) Intocmirea si afisarea lunar a listei de plata continand cotele de contributie ale fiecarui apartament la cheltuielile asociatiei de proprietari, cu respectarea reglementarilor legale in vigoare, precum si a Hotararilor Adunarii Generale a Proprietarilor si Deciziilor Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari. Operatiuni efectuate:  repartizarea facturii Apa Nova si calculul contravalorii consumurilor inregistrate de apometrele individuale, precum si a celui general pentru apa parti comune;  repartizarea facturii Enel si calculul contravalorii consumului inregistrat de contorul general pentru curentul electric parti comune;  stabilirea cotei-parti indivize;  repartizarea cheltuielilor pe numar de persoane; repartizarea cheltuielilor pe cota-parte indiviza;  repartizarea cheltuielilor pe beneficiar;  calculul si repartizarea fondului de rulment;  calculul si repartizarea fondului pentru imbunatatire, intretinere si reparatii a condominiului;  calculul si repartizarea oricaror altor fonduri speciale. 
5) Intocmirea din 6 in 6 luni a situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea ei la ANAF.
 6) Editarea statului de plata pentru personalul angajat al asociatiei de proprietari. 
7) Intocmirea si depunerea on-line a declaratiei 112, folosind propria semnatura electronica.
 8) Intocmirea ordinelor de plata catre furnizorii de utilitati, prestatorii de servicii, alti terti, precum si a ordinelor de plata a taxelor si impozitelor catre stat pentru salariatii asociatiei de proprietari si efectuarea platilor on-line .
 9) Intocmirea si completarea Registrului Inventar, Registrului Jurnal, Registrului pentru evidenta Fondului de Penalitati, Registrului pentru evidenta Fondului de Rulment, Registrelor pentru evidenta Fondurilor Speciale, Registrului pentru evidenta Fondului pentru imbunatatire, intretinere si reparatii a condominiului.
II. Casierie la sediul Asociatiei de proprietari in cadrul programului afisat: 
1) Incasarea cotelor de contributie ale fiecarui apartament la cheltuielile curente ale asociatiei de proprietari, a fondului de rulment si a altor fonduri stabilite prin lege, in cadrul locatiilor si a programelor mentionate in contract. 
2) Intocmirea Registrului Casa cu respectarea legislatiei in vigoare
 III. Citire Apometre Individuale: Citirea apometrelor individuale este prestata de catre personalul firmei de administrare a condominiului dumneavoastra, la datele anuntate de Apa Nova prin intermediul facturilor emise lunar.
IV. Administrare Tehnica:
 1) Solicitarea de oferte pentru prestari de servicii sau lucrari (pentru remedieri defectiuni instalatii electrice, conducte apa, instalatii gaz, interventie sigurante, intretinere fatada, subsol, pod, interior parti comune) ce urmeaza sa fie efectuate si prezentarea lor spre analiza asociatiei de proprietari, in vederea selectarii ofertei care corespunde cel mai bine din punct de vedere calitate-pret-durata de executie cerintelor proprietarilor. 
2) Contactarea firmelor specializate selectate in vederea efectuarii lucrarilor de intretinere, imbunatatire si reparare a proprietatii comune a asociatiei de proprietari. 
3) Supravegherea realizarii contractelor incheiate de catre asociatia de proprietari cu furnizorii de utilitati si bunuri, prestatorii de servicii si executantii de lucrari, sub aspect financiar-contabil si al platilor.
 4) Achizitionarea de diverse obiecte/bunuri pentru partile comune (cutii postale, avizier, suruburi, sigurante, lacate, chei casute postale, interfon, extintoare, etc), in functie de necesitatile pentru buna functionare, imbunatatire si intretinere a blocului, dar si de dorintele proprietarilor.
 5) Contact in caz de defectiune a ascensorului.
B. CONSULTANTA SI ASISTENTA REFERITOR LA INFIINTAREA, ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ASOCIATIEI DE PROPRIETARI: 
1-Consultanta si asistenta referitor la aplicarea Legii 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari; 
2- consultanta privind aplicarea Legii 196/2018;
3- asigurarea respectarii de catre asociatia de proprietari a legislatiei in vigoare.