Beia Consult International - instalare, service centrale telefonice Bucuresti
Plecand de la necesitatile directe ale clientilor, firma noastra a creat si dezvoltat o sustinuta activitate de service pentru centrale telefonice. Personalul implicat in aceasta activitate necesara pentru orice centrala telefonica este alcatuit din specialisti cu vasta experienta in domeniul telecomunicatiilor. In procesul de formare al acestora au fost incluse stagii de pregatire si certificare la partenerii nostri strategici: Siemens, Tiptel, Eicon, FMT Rutenbeck, AEG, Alcatel, Hagenuk.
Apelati oricand la dispeceratul nostru operational tel: +40 21 332 30 05 si veti putea beneficia de interventia prompta a echipelor de service pentru centrale telefonice Siemens si alte modele. Interventia, mentenanata, configurarea sau programare pentru centrala telefonica se va face direct in urma sesizarii dumneavoastra punctuale sau in cadrul unui contract de service. Printre avantajele principale ale incheierii unui contract de service cu societatea noastra enumeram:
- prioritate in ordinea de abordare a sesizarilor;
- timp de raspuns intre 2 si 6 ore;
- inlocuirea echipamentului defect cu altul similar pe durata reparatiei;
- in cazul repararii echipamentelor se platesc doar piesele inlocuite; manopera si cheltuielile de deplasare fiind suportate de societatea noastra;
- revizii periodice;
- propuneri de upgrade si reconfigurari sau activari de facilitati suplimentare in scopul imbunatatirii activitatii in cadrul companiei dumneavoastra.
Laboratorul propriu de reparatii prin dotarile existente si personalul aferent asigura suportul tehnic atat pentru activitatile din teren cat si pentru echipamentele aduse de clienti direct la sediul societatii noastre.