OM HR Concept - resurse umane, salarizare Bucuresti
Administrare de personal
In cadrul serviciilor de administrare personal firma OMHR CONCEPT se adreseaza fiecarui business cu o serie de activitati specifice dupa cum urmeaza:
- Realizarea auditului pentru toate dosarele de personal din cadrul companiei;
- Intocmirea contratelor individuale de munca si a tuturor actelor aditionale fiecarui contract individual de munca;
- Intocmirea in format electronic a dosarului de personal din cadrul companiei, incluzand aici contractele de munca, actele aditionale aferente contractelor de munca, deciziile de suspendare, decizii de incetare a contractului de munca, etc.);
- Intocmirea deciziilor de lichidare si a notelor de lichidare;
- Gestionarea unei baze de date cu personalul salariat si actualizarea acestuia la zi;
- Completarea si depunerea Registrului de Evidenta al Salariatilor respectand termenele legale prevazute de lege pentru aceasta activitate;
- Completarea si eliberarea de adeverinte necesare salariatilor pentru medic, somaj, venit lunar, stagiu de cotizare, vechime, etc;
- Asistenta operationala in administrarea de personal a companiei;