Epinal Services - Montaj parchet, pardoseli, Bucuresti
Avem o istorie de peste 10 ani si clienti care au ramas cu noi. Majoritatea. Suntem o firma mica, însa putem sa realizam proiecte mari (pe toata durata de viata a proiectului - planificare, dezvoltare, montaj, întretinere, îmbunatatire). Diferenta fata de o companie mare este ca nu putem lucra la multe proiecte de-odata. Ne pasa atât de clienti - pentru ca pierderea unui client poate fi o lovitura semnificativa, cât si de proiecte - pentru ca dupa ele suntem judecati. Tocmai pentru ca suntem o firma mica si calitatea proiectelor noastre ne aduce clientii, nu publicitatea sau relatiile. Suntem curajosi si încercam lucruri noi. Chiar daca ele nu ne aduc bani pe termen scurt. Pentru ca experienta acumulata ne face sa fim mai buni. Cunoastem domeniul mai bine decat ne cunoastem propriul buzunar, suntem la curent cu toate noutatile în materie. Ne place ce facem, iar acest lucru se vede in realizarile noastre. Epinal Services nu este o firma cu sute de oameni si zeci de sedii, însa atmosfera degajata si calitatile deosebite ale tuturor membrilor echipei noastre garanteaza rezultate de exceptie. Se râde mult, se învata mult, se munceste si mai mult. Un mediu degajat este întotdeauna necesar pentru a da randamentul maxim. Loialitatea fata de beneficiari si profesionalismul ne-au ajutat sa castigam încrederea unor clienti importanti si sa fim selectionati pentru derularea mai multor activitati în domeniul amenajarilor interioare si pardoselilor. Printre lucrarile de referinta putem enumera urmatoarele: Alexandrion Romania, Angst, Hotel Vigo Ploiesti, Smart Corporation Bucuresti, Hotelurile Alfa, Beta si Gamma din Saturn, Hotel Select Mamaia, BT Asigurari, Complexul de vile „Izvorul cu pastravi” din Busteni, Vincit Ploiesti etc. Am putea sa va însiram aici o lista de specializari si de cursuri pretioase, doar pentru a va impresiona. Însa nu o vom face. Va spunem doar ca le avem si ca oricând va putem pune la dispozitie CV-urile noastre sau referinte de la cel putin cinci clienti sau parteneri. Dar asta conteaza mult prea putin! Ce conteaza cu adevarat este sa ai bun simt, o continua dorinta de perfectionare si sa faci, pe cât mai mult posibil, ceea ce îti place.