Romad Administrare Imobile Bucuresti

Asociatii de proprietari

Oferta de administrare a Asociatiilor de proprietari/locatari TARIFUL DE 18.5 LEI / AP/LUNA

  Cuprinde urmatoarele servicii:

  • Managementul general al condominiului:
    • planificarea, , coordonarea si controlul activitatilor de reabilitare, intretinere si dezvoltare optima a proprietatii, potrivit intereselor proprietarilor, deciziilor acestora si a resurselor alocate;
    • inspectarea periodica a imobilului in vederea asigurarii curateniei si identificarii/rezolvarii problemelor de ordin tehnic;
    • repararea si intretinerea propietatii comune in colaborare cu firme/persoane autorizate (manopera si materialele – tarif separat in functie de necesitati);
  • Contabilitate in partida simpla pentru asociatiatiile de proprietari:
    • editarea listei de intretinere si afisarea acesteia;
    • plata facturilor de utilitati sau alte servicii contractate ;
    • platile aferente contractelor de munca ;
    • intocmirea registrelor aferente;
    • intocmirea de documente contabile (declaratii, situatii activ – pasiv etc.);
  • Relatia cu banca, camera de munca, primaria, adminstratia financiara, furnizorii de servicii si utilitati, etc.
  • Casierie .
  • Consultanta tehnica, juridica si economica, privind activitatea de administrare a condominiului;
  • Minim 1000 lei/lunar/condominiu.
  • Alte servicii:
    • reprezentare în instanta pentru diverse cauze - negociabil, în functie de obiectul cauzei;
    • raport preliminar referitor la fosta administratie - tarif negociabil;
    • redactare acte (altele decât cele incluse la serviciile anterioare) - tarif negociabil;
  • Avantaje: servicii de calitate, transparenta în relatiile cu membrii asociatiei, evitarea birocratiei specifice angajarii unei persoane fizice, evitarea conflictelor între membrii asociatiei.