Romad Administrare Imobile Bucuresti
Asociatii de proprietari
Oferta de administrare a Asociatiilor de proprietari/locatari TARIFUL DE 18.5 LEI / AP/LUNA
Cuprinde urmatoarele servicii:
- Managementul general al condominiului:
- planificarea, , coordonarea si controlul activitatilor de reabilitare, intretinere si dezvoltare optima a proprietatii, potrivit intereselor proprietarilor, deciziilor acestora si a resurselor alocate;
- inspectarea periodica a imobilului in vederea asigurarii curateniei si identificarii/rezolvarii problemelor de ordin tehnic;
- repararea si intretinerea propietatii comune in colaborare cu firme/persoane autorizate (manopera si materialele – tarif separat in functie de necesitati);
- Contabilitate in partida simpla pentru asociatiatiile de proprietari:
- editarea listei de intretinere si afisarea acesteia;
- plata facturilor de utilitati sau alte servicii contractate ;
- platile aferente contractelor de munca ;
- intocmirea registrelor aferente;
- intocmirea de documente contabile (declaratii, situatii activ – pasiv etc.);
- Relatia cu banca, camera de munca, primaria, adminstratia financiara, furnizorii de servicii si utilitati, etc.
- Casierie .
- Consultanta tehnica, juridica si economica, privind activitatea de administrare a condominiului;
- Minim 1000 lei/lunar/condominiu.
- Alte servicii:
- reprezentare în instanta pentru diverse cauze - negociabil, în functie de obiectul cauzei;
- raport preliminar referitor la fosta administratie - tarif negociabil;
- redactare acte (altele decât cele incluse la serviciile anterioare) - tarif negociabil;
- Avantaje: servicii de calitate, transparenta în relatiile cu membrii asociatiei, evitarea birocratiei specifice angajarii unei persoane fizice, evitarea conflictelor între membrii asociatiei.