Lex Protect - Servicii paza complete
Analiza video si tehnologia camerelor IP au fost adoptate pentru prima data in comertul cu amanuntul, cu scopul de a evita sau cel putin de a reduce pierderile cauzate de furturi si fraude. Acestea pot costa comerciantii cu amanuntul pana la 1,42% din venitul total. O mare parte din aceste pierderi sunt asociate cu personalul: casierii, agentii de vanzari si altii.
Securitate si prevenire a pierderilor
Implementarea unui sistem de supraveghere a comertului cu amanuntul cu acces de la distanta poate ajuta la descurajarea furtului si la prinderea hotilor in timp real. Analiza video de vanzare cu amanuntul poate ajuta echipele de prevenire a pierderilor sa profite mai mult de forta de munca si bugetul limitat, concentrandu-se pe anomalii care indica abateri de la protocoalele stabilite, reguli interne, furturi sau activitati frauduloase. Utilizarea complexa a camerelor video si a modulelor de analiza reduce semnificativ pierderile la finalizarea comenzii. Modulul monitorizeaza tranzactiile din casierie si indica activitati suspecte. Sistemul alerteaza automat persoana responsabila.
Optimizare
Optimizarea Operatiunilor De Afaceri
Un magazin echipat cu o camera de 360° montata pe tavan, cu o linie de vedere clara in fiecare colt si analize video la bord, poate genera date valoroase. Ajuta la reducerea cozilor lungi si la optimizarea muncii casieriei. Folosind programul de recunoastere a obiectelor, modulul determina cati oameni sunt in coada. Daca numarul depaseste valoarea specificata, managerul primeste o notificare pentru a activa o casa de marcat suplimentara. Analiza video ajuta la clarificarea tiparelor si varfurilor de trafic in magazin, permitandu-va sa reactionati in timp util la cresterea fluxului de cumparatori. De asemenea, este important sa aveti acces de la distanta la activitatile personalului atunci cand nu sunteti prezenti in magazin.
Marketing
Imbunatatirea strategiilor de marketing
Aplicatiile de analiza video pot optimiza strategiile de marketing analizand comportamentul clientilor si oferind informatii utile pentru managementul comertului cu amanuntul. Amenajarea unui magazin sau supermarket este un factor destul de important pentru afaceri de succes. Cunoasterea modului in care clientii se deplaseaza de obicei intr-un magazin si cat timp petrec in anumite departamente poate ajuta la optimizarea plasarii produselor si, in consecinta, la cresterea vanzarilor. Puteti evalua strategiile de publicitate definind tendinte in interactiunea clientilor cu un produs, planificati promotii mai eficiente, oferte speciale si reduceri. Datele obtinute prin analiza video pot fi folosite pentru a imbunatati interactiunea cu diferite grupuri demografice pentru a extinde baza de clienti.