New Akord Security - Servicii integrate de securitate, Bucuresti

Legitimarea si stabilirea identitatii persoanelor

Verificarea se face prin urmatoarele metode:

  • agentii de securitate vor beneficia de o lista întocmita în prealabil de catre reprezentantii beneficiarului cu furnizorii si angajatii proprii.
  • verificarea actelor de identitate ale persoanelor, respectiv buletinul de identitate (C.I.), care, daca specificul situatiei din obiectiv o impune, se va efectua strict în aria de acoperire a sistemului video.
  • verificarea unor documente oficiale prevazute cu fotografie ca: legitimatia de serviciu, badge de acces, etc.
  • stabilirea datelor de identitate ale persoanei (nume, prenume, domiciliu, resedinta, loc de munca).
  • Pastrarea legaturii permanente prin mijloace tehnice – statie de emisie-receptie sau telefon – cu reprezentantul Beneficiarului, cu privire la accesul furnizorilor în obiectiv.
  • Trecerea datelor într-un registru special de control acces persoane.
  • În cazuri exceptionale si în functie de solicitari, se va proceda la control corporal si al îmbracamintii.


NB – daca nu exista o încapere speciala destinata acestui scop, legislatia nu permite acest fel de control.