BCS Performance - Service auto autorizat BMW

Reparatii motor

Un motor deteriorat este costisitor de reparat. Motoarele moderne dureaza pâna la câteva sute de mii de kilometri, cu conditia ca masina sa fie întretinuta riguros si regulat. Se poate repara un motor defect? În teorie da. Ai grija totusi! Rezultatul unui diagnostic sau a unei reparatii gresite te poate costa mai mult decât o schimbare pe termen lung. De aceea, este important sa alegi cel mai potrivit service auto pentru a se ocupa de reparatia motorului masinii tale, indiferent ca este pe benzina sau diesel. Iar locul potrivit unde poti cere ajutorul este service-ul auto BCS Performance, care te poate ajuta cu lucrari de calitate pentru serviciile oferite.

Daca totul merge conform planului, un motor cu ardere interna va dura cel putin 250.000 de kilometri sau 15-20 de ani fara incidente majore. Din pacate, acest lucru nu este întotdeauna posibil. Daca motorul se defecteaza în prealabil, acest lucru nu înseamna o pierdere totala a vehiculului. În unele cazuri, repararea motorului poate ajuta.
 
Ce este o reparatie a motorului?
În cazul reparatiilor, functionalitatea sa este restabilita. Acest lucru poate afecta doar parti individuale sau poate însemna o revizie generala a întregii unitati. În timpul reviziei generale, întregul motor este complet demontat si apoi reconstruit.

Într-un motor cu ardere interna exista o serie de piese care se rotesc, precum arborele cotit, pistoanele din cilindru si supapele din chiulasa sau care circula (circuitul de racire si ulei). Indiferent daca fluctuatiile productiei, oboseala materialului, întretinerea deficitara, garnitura defecta a chiulasei, cureaua dintata rupta sau deteriorarea turbocompresorului toate acestea pot provoca daune motorului si, prin urmare, necesita reparatii ale motorului. 

Reparatia motorului începe cu demontarea si curatarea pieselor motorului. Toate componentele sunt examinate si piesele de uzura sunt sortate. Urmatorul pas este testarea blocului de cilindri. Cele mai mici abateri de la punctul de referinta sunt suficiente pentru rectificarea cilindrilor în conformitate cu specificatiile producatorului. 

Chiulasa este examinata pentru depistarea fisurilor si a deformarii. Supapele, scaunele supapelor si ghidajele supapelor sunt întotdeauna reînnoite. Alte componente, cum ar fi bucsele rulmentului, sunt verificate si înlocuite, dupa caz.

Tehnologia de vârf este utilizata la verificarea arborelui cotit. Arborele este evaluat prin intermediul unui test de fisurare electromagnetica, întarit daca este necesar si jantele rulmentului lustruite. Arborele cotit este reechilibrat la final, astfel încât sa se asigure o întoarcere curata. Rulmentii bielelor si suruburile sunt în general înlocuiti. Arborele cu came este, de asemenea, înlocuit, daca este necesar. În plus, canalele de ulei sunt curatate meticulos, astfel încât o alimentare permanenta cu ulei este garantata dupa reasamblare.
Motoarele revizuite, indiferent daca sunt motoare complete cu toate unitatile auxiliare sau motoarele de baza, nu sunt noi dupa tratament. Dar au fost demontate, verificate, reconditionate profesional si puse la loc, conform criteriilor exacte. Toate piesele de uzura sunt înlocuite cu piese noi de cea mai buna calitate care corespund starii de livrare din fabrica.
 Sunt examinate, de asemenea, toate componentele auxiliare, cum ar fi pompele si racitoarele, sistemul de aprindere si orice turbocompresoare. Daca sunt fragile, vor fi reparate sau înlocuite.