MARF Administrare - Administrare imobile Ilfov
Prin intermediul serviciului de administrare tehnica, compania MARF Administrare asigura planificarea, organizarea, coordonarea si controlul activitatii de întretinere si dezvoltare armonioasa a proprietatii comune, în acord cu interesele proprietarilor, a deciziilor acestora si a resurselor alocate, avand urmatoarele obligatii:
- afisarea listelor lunare de plata a contributiilor la cheltuielile comune, în urma aprobarii de catre Cenzor si Presedintele asociatiei;
- ridicarea de la sediul asociatiei, a facturilor furnizorilor de utilitati si a prestatorilor de servicii;
- prezentarea Presedintelui spre semnare, a ordinelor de plata pentru furnizorii si prestatorii de servicii;
- verificarea periodica a indexului contoarelor de apa din apartamente, cu acordul proprietarilor si în prezenta unui reprezentant delegat al asociatiei;
- realizarea aprovizionarii cu materiale pentru curatenie si consumabile;
- inspectarea periodica a proprietatii comune, cu scopul de a identifica si remedia defectiunile aparute la instalatiile de folosinta comuna;
- Inspectarea proprietatii individuale, numai cu acordul proprietarilor si in conditiile stabilite de lege, cu scopul de a identifica si remedia defectiunile aparute la instalatiile de folosinta comuna;
- verificarea periodica a starii subsolului, a cailor de acces în imobil, a palierelor si ghenelor;
- monitorizarea garantiilor pentru echipamentele care se afla în perioada de garantie, precum si notificarea furnizorului care asigura garantia, cu privire la eventualele defectiuni aparute;
- alertarea furnizorilor, aflati sub contract cu asociatia, in cazul avariilor;
- prezentarea spre analiza Comitetului Executiv, a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii, supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora, alaturi de comisia formata din membrii desemnati ai asociatiei;
- controlul facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica, apa, în functie de indexul contoarelor de bloc, în conformitate cu prevederile legale si normele metodologice de repartizare a consumurilor;
- întocmirea referatelor de necesitate, privind interventiile la partile comune;
- controlul îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatie si sesizarea Comitetului Executiv în cazul încalcarii acestora.