Bimobil 360 - Administrare Imobile Bucuresti

Pachetul Administrare

Calculul prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
Afisarea listelor de intretinere cu defalcarea tuturor cheltuielile incluse, in fiecare luna;
Transmiterea datelor fiecarui locatar cu cheltuielile defalcate pe apartament prin intermediul emailului;
Evidenta contabila a tuturor operatiunilor desfasurate;
Intocmirea Registrului de casa;
Intocmirea Registrului Jurnal;
Pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare;
Evidenta furnizorilor pe termene scadente si plata acestora in termen in numele Asociatiei de Proprietari prin intermediul online banking;
Calculul salariilor, intocmirea si depunerea declaratiilor, plata impozitelor si contributiilor aferente;
Intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv si depunerea la Primarie conform legii nr.196/2018;
Comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune;
Aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata, colectarea de fonduri, realizarea de lucrari, etc;
Intocmirea si prezentarea anuala, in Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent;
Asigurarea accesului la arhiva si consultarea documentelor solicitate, de fiecare data cand este necesar;
Gestionarea transparenta a activitatii de administrare a imobilelor;
Alte servicii necesare.