Administrator bloc si asociatii de proprietari Bucuresti

Servicii financiar-contabile

 Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, in conditiile legii. (programul BlockMangerNet, licenta aflata in proprietatea administratorului)

 

• Intocmirea listelor lunare de plata si a documentelor necesare afisarii in conformitate cu reglementarile in vigoare.

 

• Repartizarea facturilor de la furnizorii de servicii si utilitati in conformitate cu legislatia in vigoare, precum si a cheltuielilor aprobate de catre Adunarea Generala/Comitetul Executiv.

 

• Evidenta registrului fondului de rulment si a fondului de reparatii sau a altor fonduri legal constituite.

 

• Evidenta registrului de casa impreuna cu chitantele aferente.

 

• Evidenta registrului de banca impreuna cu extrasul de cont si raportul de tranzactii la zi.

 

• Evidenta registrului de penalizari si calculul penalizarilor in conformitate cu hotararea Adunarii Generale si legislatia in vigoare.

 

• Intocmirea registrului jurnal.

 

• Situatia soldurilor de activ-pasiv simpla si detaliata.

 

• Intocmirea dosarului lunar cuprinzand toate documentele in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

• Efectuarea platilor catre furnizori, taxelor si impozitelor in cazul in care se permite accesul la contul bancar in acest sens si se stipuleaza astfel in contractul de prestari servicii.

 

Administratorul pune la dispozitia Asociatiei aplicatia online/website-ul www.e-bloc.ro, la care pot avea acces Presedintele Asociatiei, membrii Comitetului Executiv, cenzorul si proprietarii, pe baza adresei de e­ mail, parola fiind stabilita de catre utilizator, aceasta ramanand necunoscuta pentru administrator.

 

Aplicatia ofera urmatoarele:

 

• Vizualizarea obligatiilor de plata / note explicative.

 

• Situatia financiara a Asociatiei, rapoarte ale Asociatiei, documente juridice si justificative ale cotelor de intretinere.

 

• Introducerea indecsilor apometrelor de catre fiecare proprietar in parte daca se face autocitirea.

 

• Transmiterea automata de mesaje tip e-mail fiecarui proprietar cu nota de plata explicativa lunara, informatii cu privire la modalitatile de plata.

 

• Vizualizarea on-line de catre fiecare proprietar in parte a actelor Asociatiei, contractelor incheiate, decizii ale Comitetului Executiv, hotarari ale Adunarilor Generale, daca sunt puse la dispozitia administratorului in acest sens.

 

• Deschiderea de subiecte de discutii legate de administrarea condominiului.

 

• Raportarea/sesizarea diferitelor probleme legate de administrarea imobilului in ceea ce priveste partile comune.

 

• Plata intretinerii online cu cardul.

 

• Plata intretinerii la terminale Pay Point, Zebra Pay, Orange Money, etc. (comisioanele percepute de tertele parti pentru plata vor fi suportate de catre platitor).